Japonská automobilka rozšírila ponuku v triede malých automobilov o model Baleno. Jej cieľom bolo vytvoriť všestranné vozidlo, ktoré bude cenovo dostupné a ponúkne kvalitnú výbavu.
Jedna z najočakávanejších jarných noviniek dorazila na slovenský trh. Suzuki Baleno je prvým modelom značky, ktorý môže konkurovať tradičným predstaviteľom nižšej triedy – Škode Fabia, VW Polo, Oplu Corsa či Fordu Fiesta. Má najväčší kufor v triede, mikrohybridný systém a cenu, ktorou podlieza väčšinu súperov.
Euro NCAP zavádza v tomto roku dvojité hodnotenie áut. Samostatné výsledky uvádza pre verzie bez autonómnych bŕzd a samostatne pre tie, ktoré daný systém majú. Balenu na plný počet hviezdičiek však nestačili.
Nový hatchback Suzuki dá pravdepodobne zabrať aj ostrieľanej Fabii. Má väčší kufor, multimediálne rozhranie, preplňovaný 3-valec BoosterJet, mikrohybridný systém SHVS aj adaptívny tempomat! Na trhu sa objaví už v máji.
Nový hatchback Suzuki, ktorý to má namierené rovno proti Škode Fabia či Volkswagenu Polo dorazí na náš trh až v lete, zato v Indii sa už prezentuje v podobe hothatchu s prívlastkom RS. Továrenskému tuningu sekunduje ale len 115 koní.
Nový hatchback Suzuki dá pravdepodobne poriadne zabrať zavedenej európskej konkurencii v nižšej triede. Má obrovský kufor, vynikajúce multimediálne rozhranie, nový turbomotor BoosterJet, mikrohybridný systém, ale napríklad aj adaptívny tempomat.
Po Suzuki Celerio a novej Vitare predstavuje japonská automobilka v priebehu roka už tretiu novinku. Nový hatchback, avizovaný štúdiou iK-2, dostal známy názov Baleno. Predstaví sa vo Frankfurtea do predaja sa chystá na jar. Aj ako hybrid