Ignis sa môže pochváliť atmosférickým motorom s mild-hybridnou technológiou a prekvapivo nízkou spotrebou v meste.
Po troch rokoch výroby absolvoval Ignis prvú modernizáciu. Dizajnové retuše sprevádza zlepšený mild-hybridný pohon a prevodovka CVT.
Zo škaredého káčatka vyrastá labuť.
Tak to tu ešte nebolo. Na trón automobilového kráľa Slovenska sa v roku 2018 posadí atypické, drahé a luxusné 5-dverové kupé Kia Stinger. Horúcemu kandidátovi Škode Karoq ostala nakoniec až štvrtá priečka. Umiestnila sa za Opelom Insignia a Suzuki Ignis.
Nové Suzuki Ignis presne vystihuje súčasnú situáciu na automobilovom trhu. Zákazníci hľadajú SUV alebo crossovery za rozumnú cenu a Ignis pokrýva oboje. K tomu ešte pridáva pohon oboch náprav a výbornú spotrebu paliva.
Suzuki uviedlo na slovenský trh nový Ignis. Dodávať sa bude s jediným motorom a v troch stupňoch vybavenia. Raritou je pohon 4x4. Ceny štartujú od 8 740 eur.
Euro NCAP podrobilo testom šesť noviniek. Najmenej hviezdičiek dostali SsangYong Tivoli a Suzuki Ignis. Ignisu ale pomohol dvojitý meter. S autonómnymi brzdami má totiž plných päť.
Na dĺžku má len 3,7 metra, no napriek tomu disponuje technológiami, ktoré nie sú bežné ani pri väčších autách. Nové Suzuki Ignis jednoducho prekračuje rámec svojej triedy.
Suzuki šliape na plné obrátky. Po Vitare a novom Balene je na rade za posledný rok už tretia premiéra. Tá oživí spomienky na model Ignis, ktorý odišiel do dôchodku takmer pred siedmimi rokmi. Zdá sa však, že nie definitívne.