Po troch rokoch od uvedenia na trh čaká najpredávanejší model Suzuki hĺbková revízia. Atmosférický motor 1,6 VVT nahradí preplňovaný 3-valec 1,0 BoosterJet. Zaujímavé však je, že tlačová správa vôbec nezmieňuje dieselovú jednašestku. Bude to jej koniec?
Zo škaredého káčatka vyrastá labuť.
Na novú generáciu najmenšieho off-roadu sveta sme čakali neuveriteľných dvadsať rokov. A stálo to zato. Priaznivcov terénnej klasiky iste nesklame. Ponechalo si totiž to najlepšie zo svojej DNA.
Maličký off-road stavia na overených základoch. Ostáva verný rámovému podvozku, pohonu 4x4 aj redukčnej prevodovke. Bude však komfortnejší a ponúkne viac konektivity či bezpečnosti.
Výrobné kapacity automobiliek sa napĺňajú. Zákazníci čakajú na dodanie nových modelov aj niekoľko mesiacov. Platí to zvlášť pre českú Škodu.
Ešte tento rok sa bude konať premiéra dlhoočakávanej štvrtej generácie miniatúrneho off-roadu Suzuki Jimny. Dizajn však už nebude prekvapením. Fotografie predprodukčných kusov sa totiž objavili na internete.
S ostrým Swiftom novej generácie nás Suzuki naťahuje už poriadne dlho. Sport sa predstavil v Ženeve, ale stále bez bližších technických údajov. Čas na kompletné odhalenie prichádza až teraz.
Jedným z najpredávanejších áut na slovenskom trhu je Suzuki Vitara. Schopné SUV s pomerne veľkým vnútorným priestorom zaujme svojou cenou.
Swift je možno trochu nenápadné auto, ale tým čo ponúka, zahanbuje mnohých konkurentov. Aj tých so zvučnými menami. Nová generácia je extrémne ľahká, môže mať mikrohybridnú sústavu, pohon 4x4 a asistenčné systémy, známe z vyšších tried. A presne takýto Swift sa nám dostal do rúk.
Ešte tento mesiac predstaví Suzuki novú generáciu malého off-roadu Jimny. V teréne má byť opäť ako doma, zlepší sa však na asfalte.
Najmenší off-road planéty má v rodnom liste rok 1998. Nová generácia je však takmer hotová. Predstaví sa síce až koncom roka v Tokiu, no jej podobu si môžeme ukázať už dnes.
Po prvej snímke exteriéru sú na svete ďalšie. Malý japonský hothatch odhaľuje viac vďaka úniku oficiálneho katalógu. Má dva výfuky aj turbo pod kapotou.
Nová generácia japonskej „motokáry“ sa blíži. Bude mať päť dverí, atraktívny bodykit a turbo pod kapotou. A pritom schudne o 120 kg. Radosť za volantom je zaručená.
Nové Suzuki Ignis presne vystihuje súčasnú situáciu na automobilovom trhu. Zákazníci hľadajú SUV alebo crossovery za rozumnú cenu a Ignis pokrýva oboje. K tomu ešte pridáva pohon oboch náprav a výbornú spotrebu paliva.
Suzuki uviedlo na slovenský trh nový Ignis. Dodávať sa bude s jediným motorom a v troch stupňoch vybavenia. Raritou je pohon 4x4. Ceny štartujú od 8 740 eur.
Nová generácia ostrého „svišťa“ by vám mala zrýchliť tep viac ako tá súčasná. S rastom výkonu a krútiaceho momentu pôjde totiž ruka v ruke nižšia hmotnosť. Swift Sport sa však ukáže najskôr koncom roka.
Suzuki sa možno technológiami nechváli tak ako ostatní výrobcovia, no rozhodne nezaostáva. Nová generácia Swiftu schudla neuveriteľných 120 kg, prináša mikrohybridnú sústavu a dokonca pohon oboch náprav!
V Japonsku už Suzuki odhalilo novú generáciu Swiftu. Počíta s hybridom, preplňovaným 3-valcom aj pohonom oboch náprav. Rozmery sa však veľmi nemenia.
Na dĺžku má len 3,7 metra, no napriek tomu disponuje technológiami, ktoré nie sú bežné ani pri väčších autách. Nové Suzuki Ignis jednoducho prekračuje rámec svojej triedy.
Japonská automobilka rozšírila ponuku v triede malých automobilov o model Baleno. Jej cieľom bolo vytvoriť všestranné vozidlo, ktoré bude cenovo dostupné a ponúkne kvalitnú výbavu.