Nové Suzuki Ignis presne vystihuje súčasnú situáciu na automobilovom trhu. Zákazníci hľadajú SUV alebo crossovery za rozumnú cenu a Ignis pokrýva oboje. K tomu ešte pridáva pohon oboch náprav a výbornú spotrebu paliva.
Suzuki uviedlo na slovenský trh nový Ignis. Dodávať sa bude s jediným motorom a v troch stupňoch vybavenia. Raritou je pohon 4x4. Ceny štartujú od 8 740 eur.
Nová generácia ostrého „svišťa“ by vám mala zrýchliť tep viac ako tá súčasná. S rastom výkonu a krútiaceho momentu pôjde totiž ruka v ruke nižšia hmotnosť. Swift Sport sa však ukáže najskôr koncom roka.
Suzuki sa možno technológiami nechváli tak ako ostatní výrobcovia, no rozhodne nezaostáva. Nová generácia Swiftu schudla neuveriteľných 120 kg, prináša mikrohybridnú sústavu a dokonca pohon oboch náprav!
V Japonsku už Suzuki odhalilo novú generáciu Swiftu. Počíta s hybridom, preplňovaným 3-valcom aj pohonom oboch náprav. Rozmery sa však veľmi nemenia.
Na dĺžku má len 3,7 metra, no napriek tomu disponuje technológiami, ktoré nie sú bežné ani pri väčších autách. Nové Suzuki Ignis jednoducho prekračuje rámec svojej triedy.
Japonská automobilka rozšírila ponuku v triede malých automobilov o model Baleno. Jej cieľom bolo vytvoriť všestranné vozidlo, ktoré bude cenovo dostupné a ponúkne kvalitnú výbavu.
Japonské Suzuki participuje na vývoji lunárneho roveru. Využiť chce skúsenosti z výroby malých SUV.
Toto nie je len facelift. Pod kapotou vynoveného japonského crossoveru nájdeme totiž aj úplne nové motory BoosterJet. V interiéri zas pribudlo rozhranie z Vitary.
Pravdepodobne najmenej úspešný model Suzuki podstúpil modernizáciu. Japonci ho ukázali na lokálnej akcii v Maďarsku, kde sa vyrába. Bez oficiálnych fotografií a bez oficiálnych informácií.
Premiéra novej generácie Swiftu je už takmer za rohom. Svetový debut by mal prebehnúť v Paríži. Okrem základných verzií dorazí neskôr aj Swift Sport. Na atmosférický motor ale zabudnite. Pod kapotou sa ocitne 4-valec 1,4 BoosterJet z Vitary S.
Japonskí vyšetrovatelia vykonali raziu v centrále automobilky Suzuki Motors. Razia je súčasťou vyšetrovania výrobcu minivozidiel.
Jedna z najočakávanejších jarných noviniek dorazila na slovenský trh. Suzuki Baleno je prvým modelom značky, ktorý môže konkurovať tradičným predstaviteľom nižšej triedy – Škode Fabia, VW Polo, Oplu Corsa či Fordu Fiesta. Má najväčší kufor v triede, mikrohybridný systém a cenu, ktorou podlieza väčšinu súperov.
Spoločnosť Suzuki Motor používala neplatné metódy testovania efektívnosti paliva.
Nový hatchback Suzuki dá pravdepodobne zabrať aj ostrieľanej Fabii. Má väčší kufor, multimediálne rozhranie, preplňovaný 3-valec BoosterJet, mikrohybridný systém SHVS aj adaptívny tempomat! Na trhu sa objaví už v máji.
Nové Suzuki Swift je síce už za rohom, no jeho snímky sú i tak na verejnosti skôr ako si automobilka predstavovala. Fotografie unikli z dílerskej konferencie.
Nový hatchback Suzuki, ktorý to má namierené rovno proti Škode Fabia či Volkswagenu Polo dorazí na náš trh až v lete, zato v Indii sa už prezentuje v podobe hothatchu s prívlastkom RS. Továrenskému tuningu sekunduje ale len 115 koní.
Vitara s novým benzínovým motorom 1,4 BoosterJet absolvovala premiéru len nedávno na autosalóne vo Frankfurte nad Mohanom. Jej 103 kW budú môcť mať pod plynom už slovenskí zákazníci.
Suzuki spustilo predaj modelu Celerio, ktorý nahrádza v ponuke pôvodné Alto aj Splash. Na trh prichádza s jednou karosériou, jedeným motorom a jednou úrovňou vybavenia.
Na vlne downsizingu sa už vezie aj Suzuki Vitara. Prichádza s benzínovým prepĺňaným motorom 1.4 BoosterJet.