Japonské Suzuki participuje na vývoji lunárneho roveru. Využiť chce skúsenosti z výroby malých SUV.
Toto nie je len facelift. Pod kapotou vynoveného japonského crossoveru nájdeme totiž aj úplne nové motory BoosterJet. V interiéri zas pribudlo rozhranie z Vitary.
Pravdepodobne najmenej úspešný model Suzuki podstúpil modernizáciu. Japonci ho ukázali na lokálnej akcii v Maďarsku, kde sa vyrába. Bez oficiálnych fotografií a bez oficiálnych informácií.
Premiéra novej generácie Swiftu je už takmer za rohom. Svetový debut by mal prebehnúť v Paríži. Okrem základných verzií dorazí neskôr aj Swift Sport. Na atmosférický motor ale zabudnite. Pod kapotou sa ocitne 4-valec 1,4 BoosterJet z Vitary S.
Japonskí vyšetrovatelia vykonali raziu v centrále automobilky Suzuki Motors. Razia je súčasťou vyšetrovania výrobcu minivozidiel.
Jedna z najočakávanejších jarných noviniek dorazila na slovenský trh. Suzuki Baleno je prvým modelom značky, ktorý môže konkurovať tradičným predstaviteľom nižšej triedy – Škode Fabia, VW Polo, Oplu Corsa či Fordu Fiesta. Má najväčší kufor v triede, mikrohybridný systém a cenu, ktorou podlieza väčšinu súperov.
Spoločnosť Suzuki Motor používala neplatné metódy testovania efektívnosti paliva.
Nový hatchback Suzuki dá pravdepodobne zabrať aj ostrieľanej Fabii. Má väčší kufor, multimediálne rozhranie, preplňovaný 3-valec BoosterJet, mikrohybridný systém SHVS aj adaptívny tempomat! Na trhu sa objaví už v máji.
Nové Suzuki Swift je síce už za rohom, no jeho snímky sú i tak na verejnosti skôr ako si automobilka predstavovala. Fotografie unikli z dílerskej konferencie.
Nový hatchback Suzuki, ktorý to má namierené rovno proti Škode Fabia či Volkswagenu Polo dorazí na náš trh až v lete, zato v Indii sa už prezentuje v podobe hothatchu s prívlastkom RS. Továrenskému tuningu sekunduje ale len 115 koní.
Vitara s novým benzínovým motorom 1,4 BoosterJet absolvovala premiéru len nedávno na autosalóne vo Frankfurte nad Mohanom. Jej 103 kW budú môcť mať pod plynom už slovenskí zákazníci.
Suzuki spustilo predaj modelu Celerio, ktorý nahrádza v ponuke pôvodné Alto aj Splash. Na trh prichádza s jednou karosériou, jedeným motorom a jednou úrovňou vybavenia.
Na vlne downsizingu sa už vezie aj Suzuki Vitara. Prichádza s benzínovým prepĺňaným motorom 1.4 BoosterJet.
Suzuki šliape na plné obrátky. Po Vitare a novom Balene je na rade za posledný rok už tretia premiéra. Tá oživí spomienky na model Ignis, ktorý odišiel do dôchodku takmer pred siedmimi rokmi. Zdá sa však, že nie definitívne.
Nový hatchback Suzuki dá pravdepodobne poriadne zabrať zavedenej európskej konkurencii v nižšej triede. Má obrovský kufor, vynikajúce multimediálne rozhranie, nový turbomotor BoosterJet, mikrohybridný systém, ale napríklad aj adaptívny tempomat.
Po Suzuki Celerio a novej Vitare predstavuje japonská automobilka v priebehu roka už tretiu novinku. Nový hatchback, avizovaný štúdiou iK-2, dostal známy názov Baleno. Predstaví sa vo Frankfurtea do predaja sa chystá na jar. Aj ako hybrid
Autorsky vyvinutý diesel plánuje Suzuki použiť zatiaľ len v Indii. No ktovie. Downsizing možno privedie tento avantgardný naftový dvojvalec aj do Európy.
Suzuki má na domácom japonskom trhu problém. Do servisu musí ísť najväčší počet vozidiel v jej histórií. Či sa „zvolávačka“ dotkne aj Európy, nie je zatiaľ známe.
Nie, prvé SUV to rozhodne nebolo. S rámovým podvozkom a tuhou zadnou nápravou to ani nešlo. No napriek drsnému základu mala Vitara v sebe aj čosi civilné a sympatické.
Na autosalóne v Ženeve ukázalo Suzuki tajuplný koncept miniatúrneho crossoveru iM-4. Má pohon oboch náprav a dokonca hybridný pohon. Na auto dlhé len 3,7 metra je to až-až.