Aerodynamická limuzína parkovala v garážach prominentov, vozila politikov ale aj nacistov. Dodnes patrí k najkrajším autám histórie.
Keď sa na Slovensku povie Tatra, mnohí si s ňou spoja Bánovce nad Bebravou, kde sa v minulosti 'tieto nákladné vozidlá vyrábali. Lenže Tatry sa na Slovensku v minulosti aj vyvíjali.
Spoločnosť tiež zahájila vývoj vozidla s vodíkovým pohonom.
Tatra 148 je auto, ktoré pomáhalo budovať komunizmus. To sa jej našťastie nepodarilo, ale roboty vykonala viac ako dosť.
Po krátkej chorobe zomrel šesťnásobný víťaz kategórie kamiónov na Rallye Dakar Karel Loprais. Mal 72 rokov.
Najslávnejším československým autobusom bola nepochybne Škoda 706 RTO. No staršia Karosa T 500 HB ju v mnohom prekonávala.
Nechcete komunistický „rolls“? Teraz máte príležitosť.
Nové viacúčelové obrnené vozidlá na podvozku 4x4 by mohla na Slovensku pre armádu vyrábať spoločnosť Tatra Defence Slovakia.
Český projekt ‘Tatra do škôl‘ má ambíciu preraziť v slovenských podmienkach.
Slovenská armáda plánuje nakúpiť viac ako 1500 nových nákladných vozidiel rôznych druhov.
Česká Tatra sa môže pochváliť ďalším unikátom. Poháňa ho tradičný vzduchom chladený motor.
Na jeseň roku 2011 začali z výrobnej linky spoločnosti Tatra Trucks schádzať ťažké nákladné vozidlá nového radu Phoenix.
Po viac ako dvoch dekádach sa však značka TATRA na Slovensko opäť vracia.
Už v roku 2023 má spoločnosť Tatra predstaviť prototyp ťažkého nákladného vozidla poháňaného palivovými článkami.
Svetoví výrobcovia ukázali na výstave IDEB svoje kolesové, ale aj pásove bojové vozidlá. Tatra vytvorila podnik na výrobu priamo na Slovensku, v Trenčíne. Slovensko plánuje vo veľkom nakupovať.
Nové tatry sa už tento týždeň ukážu na výstave IDEB 2021 v Bratislave.
Vyrábať sa budú v trenčianskom závode.
Legendárna značka nákladných vozidiel Tatra a jej výroba sa vracia späť na Slovensko.
Výroba nákladných automobilov značky Tatra sa po rokoch vracia späť na Slovensko.
Takúto Tatru ste ešte nevideli. Je jediná na svete a zvláda nástrahy zamrznutého Islandu.