Tesla S Long Range Plus je prvým elektrickým autom, ktoré na jedno nabitie zvládne absolvovať 400 míľ, teda 647 km! A to podľa najprísnejšej americkej normy EPA.
V americkom Fremonte sa odohral zaujímavý incident. Tamojší prototyp policajného elektromobilu Tesla S prenasledoval páchateľa. Nakoniec však musel byť z akcie odvolaný.
Po tomto víkende mala byť americká Tesla S elektrickým kráľom Nürburgringu. Oslavné ódy ale z Fremontu akosi nedorazili. Zato sa rado ozvalo Porsche.
Elon Musk chce stoj čo stoj presvedčiť svet, že jeho Tesla S je aj napriek pokročilému veku lepšia ako novučičké 4-dverové kupé Porsche Taycan.
Tesla bojuje s obrovskými finančnými stratami. O to horšie sú pre ňu prípady požiarov, ktoré poškodzujú imidž značky a dôveru zákazníkov.
Elektromobily Tesla S a Tesla X sú tu s nami už pomerne dlho a hoci americký výrobca uskutočňuje inovácie priebežne, teraz má v pláne skutočnú zmenu.
Nie, toto nie je žart. Neznáma americká blondínka sa s najznámejším elektromobilom planéty zastavila na čerpacej stanici. A do rúk vzala tankovaciu pištoľ!
Elon Musk síce kombi v pláne nemá, no z Tesly S predsa len vznikne. Postará sa o to nezávislá holandská spoločnosť RemetzCar. Vyrobí celú sériu týchto vzácnych solitérov.
Americký výrobca elektromobilov povolá do servisov doteraz najväčší počet vozidiel vo svojej histórii. Objavil totiž problém, ktorý môže obmedziť funkciu riadenia Modelu S.
Americký výrobca elektromobilov sa nezabudol pochváliť, že jeho európske predaje modelu S predbehli luxusné nemecké limuzíny. Je to pravda? Iba čiastočne.
Americká spoločnosť Armormax predstavila elektromobil Tesla S so zvýšenou ochranou. Tvrdí, že ide o najrýchlejšie obrnené auto planéty. Na stovku by malo šprintovať za tri sekundy.
Tesla uviedla na nemecký trh Model S s cenou pod 60 000 eur. To všetko preto, aby dosiahla na vládne dotácie limitované práve touto sumou. Tamojšie úrady si však myslia, že ide o podvod.
Údaje výrobcov o spotrebe a realita sú často odlišné. Platí to aj pre elektromobily. Americká organizácia na ochranu spotrebiteľov Consumer Reports to teraz ukázala porovnaním Tesly S a podstatne lacnejšieho Chevroletu Bolt.
Z Belgicka prichádza neuveriteľná správa. Tesla S P100D zvládla na jedno nabitie jazdu dlhú 900 km. Ešte sa však netešte. Má to háčik.
Na kalifornský oblastný súd v San Jose bola doručená žaloba na automobilku Tesla. To by nemusel byť veľký problém. Problémom je, že je pod ňou podpísaných 47-tisíc majiteľov jej luxusných elektromobilov.
Tesla si chovala hada na prsiach. Presne to vystihuje príbeh odídencov z kalifornskej automobilky. Založili vlastnú a postavili auto, ktoré má byť vo všetkom lepšie ako Model S.
Nemci schválili po dlhých rokoch dotácie na nákup elektromobilov. Lenže je tu strop 60 000 eur. Na drahšie ekoautá si štvortisícový bonus uplatniť nemôžete. A Tesla S je drahšia. Musk prichádza s riešením.
V Nórsku, krajine s najväčším podielom elektromobilov, si americká Tesla urobila poriadnu hanbu. Jej model S zhorel do tla počas nabíjania. Nie je to prvý prípad. Požiare týchto elektromobilov boli hlásené už v roku 2013.
Šéf automobilky Tesla Elon Musk priznal, že dať novému asistenčnému systému názov Autopilot, bola chyba. Ľudia od neho totiž očakávajú zázraky. A to môže byť nebezpečné.
Tesla model S, najmä jej najvýkonnejšia verzia P85D, je už dnes šialene rýchlym autom. To však Elonovi Muskovi nestačí. Zákazníkom ponúkne jazdný mód Ludicrous, s ktorým môžu prežívať preťaženie podobné hyperšportu Bugatti Veyron.