Počet prípadov, v ktorých stalkeri zneužívajú technológie v autách narastá. Celé sa to však zatiaľ pohybuje v šedej legislatívnej zóne a prípady sú ťažko postihnuteľné.
Druhá generácia humanoidného robota Tesly urobila obrovský pokrok. Je len otázkou času, kedy zoberie ľuďom prácu.
Zvolávacia akcia sa týka všetkých modelov z portfólia Tesly, ovládanie systému Autopilot v nich vraj nie je bezpečné.
Zdá sa vám elektrický pikap od Tesly málo extrémny. Americký úpravca vám Cybertruck zmení na expedičné monštrum.
Proti Tesle štrajkujú mechanici, elektrikári, poštári, prístavní robotníci a dokonca aj smetiari.
Je ako z iného sveta. Možno aj preto bol príchod elektrického pikapu Tesly priam nekonečný. Utiahne päť ton a na stovku zrýchli za 2,6 sekundy!
Najazdiť s akýmkoľvek autom takúto porciu kilometrov je výzva. Ale na elektromobile?
Sixt z vozového parku vyraďuje všetky Tesly. Vraj sú pri nich drahé opravy a majú nízku zostatkovú hodnotu pri odpredaji, ktorá navyše ďalej klesá.
Je bežné, že prevádzkovatelia nabíjacích sietí si účtujú parkovné, ak vodič po nabití neodpojí auto od nabíjačky. Tesla ale túto prax posúva na nový „level“.
Ceny elektromobilov sa nie a nie vyrovnať cenám áut so spaľovacími motormi, hoci mnohí prognostici to už sľubovali. Trend je presne opačný.
Americké Tesly sú opradené príbehmi o nízkej kvalite. Nejde o mýty. Ukázali to aj najnovšie štatistiky nemeckej siete technických kontrol TÜV.
Projekt lacného elektromobilu Tesly opäť ožíva. Bude to "zaberák" aj pre Citroën ë-C3.
Prevádzka elektromobilu je síce lacnejšia ako auta so spaľovacím motorom, ale len ak nabíjate doma. Na verejných nabíjačkách vás môže totiž stáť 100 km jazdy aj viac ako 14 eur.
Obrovská fabrika Tesly v Brandenbursku bola lákavou investíciou pre budúcnosť, no vyvoláva aj veľké obavy.
Cena sedanu Model 3 bude po novom dosahovať v USA 37-tisíc eur.
Z tohto stojana sa stane pravdepodobne svätostánok „tesláckej sekty“.
Európa spustila boj proti prílevu lacných čínskych elektromobilov. Odvrátenou stranou mince je fakt, že na to doplatia aj európske značky.
Zadalo sa, že ekologickí aktivisti sú vysadení na SUV a autá so spaľovacími motormi. Lenže rad prišiel aj na tie elektrické.
Po šiestich rokoch by sa patrilo prísť s novým modelom. Tesla 3 si však musí vystačiť s hĺbkovou revíziou.
Toto sú vôbec prvé reálne dáta o dojazde elektrických kamiónov Tesla.