Octavia Drive jazdí s 1,5-litrovým štvorvalcom mimoriadne úsporne, manuál jej svedčí. Nízka cena pritom vôbec neznamená chudobnú výbavu.
Redakčným testom prešla štvorkolka TCe 130 s manuálom a verzia Hybrid 140. Obe v najvyššej výbave Extreme. Pozrite sa, ktorá nás oslovila viac.
Mercedes AMG E53 Hybrid môže dosiahnuť krátkodobo výkon až 612 koní a stovku zvládne pod štyri sekundy.
ZR-V využíva benzínový dvojliter hlavne ako generátor energie pre elektromotor, no dokáže aj poháňať auto. Preto je tichá a v meste mimoriadne úsporná.
BMW 550e xDrive zaujalo hi-tech prevedením a skvelým zrýchlením. Nabíjať by sa však mohlo rýchlejšie a cenu má naozaj neskromnú.
Countryman je tak veľký, že si hádam ani označenie "Mini" nezaslúži. Je z neho plnohodnotný a prekvapivo agilný rodinný crossover s veľmi slušnou spotrebou.
Mini Copper S vyzerá úžasne, má skvelé jazdné vlastnosti, prémiový interiér, no je aj pomerne tvrdý a sedadlá vzadu sú skôr symbolické.
BMW i4 je po modernizácii. Navyše, dostalo novú verziu s pohonom oboch náprav. Dosť dôvodov sadnúť si za jeho volant.
Terramar vyzerá vynikajúco a prekvapil nás efektívnym plug-in hybridom s vyše 100-kilometrovým dojazdom. Mohol však byť o niečo väčší, aby sa lepšie odlíšil od Formentoru.
V Nemecku sme vyskúšali novú vlajkovú loď Mazdy. Príjemne prekvapila spotrebou a aj prémiovou kvalitou.
Leon Cupra získal po facelifte športový a dynamický imidž. Mild hybrid pod kapotou pracuje dobre a príjemne prekvapil podvozok.
Cullinan Series II váži 2,7 tony a pod kapotou má 600-koňový motor V12. Aj pri svojich rozmeroch zvládne stovku za 5,2 sekundy.
Seat Tarraco prišiel na trh v roku 2018 a aktuálne sa jeho krátky život končí. V showroomoch však zatiaľ nechýba a ceny sú zaujímavé.
Sorento po facelifte vyzerá skvele, na nádrž prejde takmer tisíc kilometrov a bude to veľmi komfortná jazda. Ale tretí rad sedadiel je stále pomerne stiesnený.
Kombinácia atmosférického motora s mild-hybridnou technológiou a manuálnou prevodovkou sa dnes už len tak nevidí.
Scala nás s 85 kW motorom príjemne prekvapila spotrebou a kultivovanosťou. A v špeciálnej verzii Drive Plus dokonca aj cenou.
Mercedes-Benz CLE 300 je aj ako dvojtonový kabriolet mimoriadne úsporný, má dobrú torznú tuhosť a nadštandardný jazdný komfort.
Tivoli má v základe 1,5 litrový štvorvalec, silnú výbavu a navyše aj dobre vyzerá. Iba spotrebu má oproti konkurencii mierne vyššiu.
Mercedes Vito Tourer a Ford Tourneo Custom sme testovali v 7-, resp. 8-miestnom usporiadaní s úsporným dvojlitrovým dieslom a pohonom 4x4.
All Terrain je naozaj univerzálne auto, ktoré toho mimo ciest zvládne dosť. Bonusom sú nízka spotreba a dobrý dojazd. Treba však rátať s vyššou cenou.