Agregát s výkonom 110 koní nás príjemne prekvapil agilitou aj spotrebou. Dostanete ho však len v najvyššej výbave Extreme.
Ranger nás zaujal množstvom praktických doplnkov na korbe a vnútorným priestorom. Naftový 6-valec mu svedčí, jazdný komfort má veľmi slušný.
Testované MPV príjemne prekvapilo vnútorným priestorom, rýchlym nabíjaním a aj elektrickým dojazdom. Príplatková výbava však lacná nie je.
Tipo Cross v prevedení kombi je praktické a slušne vyzerá. V ponuke je však iba jediný motor, ktorý ho zbytočne predražil.
Corolla nás príjemne prekvapila nízkou spotrebou - a to najmä v meste. Popritom ponúka dobrý komfort a veľký kufor.
Ford výrazne okresal cenu Pumy a razom sa z nej stal jeden z najzaujímavejších crossoverov na trhu.
Giulia vyzerá vynikajúco a ešte lepšie jazdí. Má výborný podvozok, silný diesel a veľmi slušný pomer cena/hodnota.
Citroën C4 X je nielen pohodlný a úsporný, ale aj dobre vyzerá. Škoda, že nie je k dispozícii ako liftback, bol by ešte praktickejší.
V ponuke je len hybrid a testovaný plug-in hybrid. Výkon majú rovnaký - 135 kW. Plug-in hybrid zvládne na batériu až 80 kilometrov.
Gladiator je prekvapivo komfortný a dynamický na ceste a v teréne úplne suverénny. Treba však rátať s tým, že je dlhý až 5,6 metra a na diaľnici trochu hlučný.
Ak sme chceli úsporný diesel, museli sme akceptovať deliacu mrežu verzie N1. Inak nás Dobló nás prekvapilo cestovným komfortom a aj dobrou cenou.
Karoq s 1,5-litrovým benzínovým motorom nás oslovil nízkou spotrebou a veľmi slušným jazdným komfortom. V špeciálnej 30 edition aj širokou výbavou.
ID. Buzz má skvelý retro-dizajn, ponúka obrovský vnútorný priestor, má dobrý dojazd a rozumnú spotrebu.
Avenger dobre jazdí, dobre vyzerá a má nízku spotrebu. Nie je však lacný a trochu nás v ňom potrápila aj elektronika.
Nové elektrické Niro má nadviazať na úspech predošlej generácie. V mnohom ťaží z revolučnej Kie EV6. Len škoda, že sa jej priblížilo aj cenou.
S GLC 220d kupé spravíte bez problému na nádrž vyše tisíc kilometrov. Navyše je pohodlné a nechýba mu ani dynamika.
Stelvio urobí radosť hlavne aktívnym šoférom, je však dostatočne priestranné aj pre rodinu a vyzerá charizmaticky. Na ceste by mohlo byť o niečo komfortnejšie.
Spotreba bola počas testu nižšia než deklarovaná, dosiahnuť 400-kilometrový dojazd určite nie je nemožné. A ani cena auta "nevystrelila" do extrému.
Formentor VZ5 jazdí naozaj skvele a aj pri extrémnych parametroch môže poslúžiť ako plnohodnotný rodinný crossover. Cenu má nastavenú pomerne sebavedomo.
Captur zaujme najmä netradičnou architektúrou full-hybridného pohonu. Tá v praxi funguje veľmi dobre, spotreba v meste je minimálna.