Hyundai Ioniq 5 prekvapil dobrým dojazdom a výbornými jazdnými vlastnosťami. Na digitálne spätné zrkadlá sme si však nedokázali zvyknúť.
Aktuálna verzia Kugy sa dopredáva, takže ako plug-in hybrid má výborný pomer cena/hodnota.
Šesťvalec s objemom 3,3 litra dokáže na diaľnici jazdiť s neuveriteľne nízkou spotrebou tesne and 5-litrovou hranicou.
Kona nás prekvapila veľkým vnútorným priestorom a slušným jazdným komfortom. Netreba však na ňu hľadieť ako na športové auto.
Vyskúšali sme bestseller značky Cupra v dvoch úsporných verziách.
Malý Hyundai nás príjemne prekvapil vnútorným priestorom a potešil aj atmosférický štvorvalec pod kapotou. V základe je pod 12-tisícovou hranicou.
Mercedes-Benz CLE nás príjemne prekvapil cestovným komfortom a aj vnútorným priestorom. Má však vzadu o niečo menej miesta na hlavu a malý nakladací otvor.
Bronco má rámový podvozok, tuhú zadnú nápravu a výkonný benzínový šesťvalec. V teréne dokáže takmer nemožné, avšak spotrebu má vysokú.
Ak chcete cenovo dostupnú Atecu a neprekáža vám slabší motor, kúpte si ju od Seatu. Ak však chcete výkonnejšiu, imidžovejšiu a so štvorkolkou, tak vyhráva tá od Cupry.
Cupra Formentor je skvelé auto. Testovaný plug-in hybridný pohon má však pár múch a jeho kúpu by sme dosť zvažovali.
Benzínový štvorvalec s objemom 1,5 litra nás prekvapil úspornosťou aj agilitou. Jeho potenciál určite lepšie využijete s manuálnou prevodovkou.
Ranger nás prekvapil luxusnou kabínou a slušnými jazdnými vlastnosťami. Jeho korba sa dá využiť dokonca aj ako pojazdná dielňa.
Ceny áut sa za posledné roky markantne zvýšili. Automobilky zväčša stiahli z ponuky najlacnejšie verzie a výbavy, aby na predaji tých drahších viac zarobili. Seat je však výnimkou.
Facelift pridal Hyundaiu i20 na atraktivite. Auto nás príjemne prekvapilo aj slušným vnútorným priestorom a 74 kW trojvalec spotrebou.
Dvojlitrový diesel s výkonom 110 kW v Octavii je jedným z mála "oldschoolových" motorov bez akejkoľvek elektrifikácie.
Outback je skvelý v teréne a zároveň komfortný na ceste. Pomáha mu v tom 2,5-litrový atmosférický motor a CVT prevodovka, ktorú považujeme za jednu z najlepších.
Mercedes GLS je maximálne komfortný, no nestratí sa ani v teréne a v zákrutách úplne exceluje. Navyše má 7 miest už v základe.
Silnou stránkou Mitsubishi ASX je slušná ponuka motorov. Slabou, že je to úplný klon Renaultu Captur.
Kodiaq nás oslovil komfortom a vnútorným priestorom, no dvojliter s výkonom 140 kW celkom prekvapil svojím apetítom.
Najmenšie SUV Mercedesu-Benz je komfortné a kladie veľký dôraz na bezpečnosť. Má však pomerne vysokú spotrebu a malú nádrž.