Čínski výrobcovia sú povestní modelmi, ktoré sa až príliš inšpirujú dizajnom zahraničných automobiliek.
Takto nejako by mohol vyzerať legendárny Land Cruiser ak by ho vyslali na mesačnú misiu.
Land Cruisrer prináša retrodizajn, elektrický posilňovač riadenia, odpájateľné stabilizátory aj dieselový mild-hybrid.
Toyota už láka na premiéru terénnej legendy Land Cruiser. Spojí drsný dizajn starších generácií s komfortom Lexusu.
Autá dnes dokážu počas svojej životnosti najazdiť pomerne veľa kilometrov, no sú tu aj modely, ktoré zvládajú oveľa viac.
Toyota v USA ukončila predaj klasického Land Cruisera. Nahradí ho novou Sequiou.
Po premiére nového Land Cruiseru J300 bude čoskoro nasledovať debut jeho prémiovej verzie s logom Lexusu.
Môže sa tento ikonický off-road zaradiť do rodiny športových modelov GR? Môže! Aj vďaka technologickej novinke na podvozku.
Luxusný off-road Toyoty prichádza v novej generácii. A to po neuveriteľných 14 rokoch.
Keď sa v súvislosti s automobilmi hovorí o trvácnosti, hlavnými kritériami sú vek a schopnosť najazdiť veľké množstvo kilometrov.
Po troch rokoch podstúpil jeden z najpredávanejších off-roadov planéty ďalšiu modernizáciu. Land Cruiser je výkonnejší, úspornejší a bezpečnejší.
Terénna klasika od Toyoty sa do dôchodku ešte nechystá. Naznačuje to už druhá modernizácia menšieho z Land Cruiserov. Zmien je dokonca viac ako v roku 2013. Stopäťdesiatka je krajšia, bezpečnejšia a úspornejšia. Na drsné korene nezabudla.
Terénna legenda sa dočkala už druhej omladzovacej kúry. Tentoraz zasiahla nielen dizajn. Novinkou sú najmä bezpečnostné systémy Safety Sense-P. Land Cruiser dostal adaptívny tempomat či autonómne brzdy. A k tomu 8-stupňovú prevodovku.
Jedno z posledných terénnych áut s rámovým podvozkom prešlo po štyroch rokoch modernizáciou. Nový Land Cruiser si môže pripísať nielen vyšší komfort ale aj drsnejšie jazdné vlastnosti mimo asfaltu.