České Ministerstvo práce a sociálnych vecí a ministerstvo životného prostredia, si na rok prenajali autá na vodíkový pohon.
Vodíkový Hyundai Nexo má doslova diabolský maximálny dojazd - 666 kilometrov.
Odpoveď na ekologickú mobilitu nie je jednoznačná. V súčasnosti sa javí ako prevládajúca možnosť prechod k batériovým elektromobilom, no vodík ešte nepovedal posledné slovo.
Prvú verejnú vodíkovú plniacu stanicu vybudovala na Slovensku súkromná firma a za vlastné peniaze.
Vodíková Toyota Mirai prekonala svetový rekord, keď na jedno natankovanie prešla 1 003 kilometrov.
Po spustení prvej vodíkovej čerpacej stanice bude v krátkom čase spustená aj druhá v Košiciach.
Prvé čerpacie stanice na vodík by mali v oboch mestách fungovať už koncom roku. Aj keď u nás nejazdia takmer žiadne vodíkové autá. Až na jednu výnimku.
Toyota to s vodíkom nevzdáva. To napriek tomu, že prvá generácia Miraiu bola v podstate fiaskom.
Toyota verí vodíku. Už na budúci rok predstaví druhú generáciu modelu Mirai. Má to byť „šoférske“ auto so všetkým, čo k tomu patrí.
Toyota odštartovala reálne skúšky kamióna Project Portal, ktorý využíva palivové články z Toyoty Mirai. Jazdiť bude v Los Angeles.
Chcete vodíkovú Toyotu Mirai? Počkáte si na ňu dlhšie ako na kdejaký superšport. Záujem prekonal všetky očakávania.
Toyota je prekvapená záujmom o nový vodíkový sedan Mirai. Model poháňaný palivovými článkami si objednalo trikrát viac zákazníkov, ako očakávala.
Na autosalóne v Los Angeles Toyota predstavila svoje prvé sériové auto poháňané vodíkom. Za Hondou síce mešká, no s Miraiom chce dobehnúť jej náskok. Predaj odštartuje už na budúci rok.