Toyota nemieni poslať manuálne prevodovky do minulosti. Naopak, vyvíja novú generáciu manuálu kompatibilného s hybridným pohonom.
Hasenie požiarov elektrických áut je veľmi náročné. Pomôcť má tento hasičský špeciál.
Ešte predtým, než dôjde ku crashtestom s figurínami, testuje Toyota bezpečnosť pomocou digitálnych modelov. Ten najnovší dokáže zázraky.
Generálny riaditeľ Toyoty Koji Sato vyhlásil, že do konca dekády sa automobilka sústredí na rozvoj vodíkovej infraštruktúry.
V počte umiestnení v európskych rebríčkoch TOP 10 dominovala Toyota.
Pug-in hybridná verzia Toyoty RAV4 má problém s hnacou sústavou. Týka sa to takmer 25 000 vozidiel.
Toyota rozširuje ponuku SUV Corolla Cross o lacnejšiu verziu 1,8 Hybrid.
Po štyroch rokoch modernizuje Toyota celý modelový rad Corolla. Asi najvýznamnejšou zmenou je piata generácia hybridného pohonu.
Príchod elektrických dvojčiat Toyota bZ4X a Subaru Solterra sprevádza poriadna smola.
Rodinné SUV sú momentálne v kurze a japonská značka preto posiela do nabitého segmentu ďalší model. Ten má konkurenciu prevyšovať vnútorným priestorom a pohodlím.
Je to neuveriteľné, ale automobilka, ktorá predstavila svoj prvý model len v roku 2011, má v zozname 10 najpredávanejších áut sveta za rok 2022 hneď dva modely.
Toyota predala v roku 2022 spolu 10,5 milióna vozidiel a už tretí rok je automobilkou, ktorá predáva najviac áut na svete.
Toyota dopĺňa rodinu športovo ladených modelov konečne aj o SUV RAV4.
Akio Toyoda šéfoval Toyote od roku 2009 a úspešne ju previedol sériou vnútorných aj vonkajších kríz.
V roku 2021 prišiel koncern GM o pozícia lídra v USA po prvýkrát od roku 1931. Teraz sa na ňu vrátil.
Akio Toyoda je známy kritik nútenej elektrifikácie áut.
Výrobcovia z krajiny vychádzajúceho slnka obsadili štyri priečky z pätice najlepších. Príjemne prekvapilo BMW na treťom mieste. Mercedes-Benz skončil posledný.
Už prvou generáciou crossoveru C-HR Toyota ukázala, že vie robiť provokatívny dizajn. Tá druhá bude ešte drzejšia.
Kompaktné SUV by mohlo v sériovej podobe konkurovať VW ID.5 či Škode Enyaq Coupé RS iV.
Dlhovekosť a nadpriemerné najazdené kilometre sa tradične spájajú s japonským modelmi predávanými v zámorí.