Toyota žije v schizofrénii. Na jednej strane prezentuje veľkolepé elektrifikačné plány, no na druhej bojuje až fanaticky za zachovanie spaľovacích motorov.
Toto nie je obyčajný facelift. Toto je hĺbková revízia inšpirovaná technológiou súťažných špeciálov.
Časovo neobmedzené zastavenie predaja áut Daihatsu tvrdo dopadlo približne na 5 000 firiem v jej dodávateľskom reťazci.
Toyota RAV4 "padla" , novým lídrom v predaji SUV je Tesla Model Y. Do top 10 sa prepracovali hneď traja nováčikovia.
Toyota v oblasti elektromobilov poriadne zaspala, no už má plán, ako naskočiť do rútiaceho sa rýchlika.
Zastavenie predaja sa týka 64 modelov vrátane 22 modelov predávaných prostredníctvom Toyoty, keďže Daihatsu je jej dcérou. Spoločnosť klamala o bezpečnosti a falšovala crashtesty.
Terénne autá či pikapy sa vyrábajú preto, aby dokázali fungovať v drsných podmienkach. A presne to požadujú aj ich zákazníci.
Aký je optimálny počet prevodových stupňov? V súčasnosti to končí na desiatich. Toyota sa chce hrať na viac.
Toyotu kritizujú investori aj ekologické organizácie za jej pomalý nástup elektromobilov. Má sa to však čoskoro zmeniť.
Lexus predstavuje zásadnú európsku novinku. Prémioví konkurenti na ňu zatiaľ nemajú odpoveď. Predpokladá, že z LBX sa stane bestseller.
Množstvo citlivých údajov Toyoty získala známa ransomvérová skupina Medusa, špecializujúca sa na útoky proti veľkým spoločnostiam, oficiálnym inštitúciám a kritickej infraštruktúre.
Po troch rokoch prichádza Toyota s modernizáciou svojho najmenšieho SUV. Má silnejší hybridný pohon a zlepšené bezpečnostné systémy.
Hoci SUV a crossovery vládnu predajom, klasika v podobe sedanu strednej triedy ešte ostáva v ponuke Toyoty. O model Camry je stále dostatočný záujem.
Ani najsilnejšia automobilka na svete sa v konkurencii lacných domácich čínskych značiek nevie presadiť tak, ako plánovala.
Toyota zaplavila Tokio štyrmi štúdiami. Asi najviac pútal koncept kupé FT-Se. Nejde len o výstrel do tmy.
Elektrické modely Toyoty a Lexusu dostanú riadenie bez mechanického prepojenia volantu s kolesami. Zatiaľ sa však podobné pokusy skončili fiaskom.
Rebríček automobiliek podľa ochrany životného prostredia majú viesť výrobcovia najťažších a najdrahších elektromobilov.
Popularita nemusí znamenať spoľahlivosť. Týchto šesť áut bolo neprávom na trhu v tieni oveľa slávnejších bestsellerov.
Budú vôbec niekedy bezemisné vozidlá - od výroby až po prevádzku?
Ako je možné spojiť bezemisnú budúcnosť s ropným priemyslom? To ukazuje japonská Toyota a petrochemický gigant Idemitsu.