Toyota v Česku tento rok už druhýkrát odstavuje neplánovane výrobu. Navyše len dva dni po celozávodnej dovolenke.
Toyota vodíku verí. V roku 2026 predstaví palivové články, ktoré budú mať o pätinu vyššiu energetickú hustotu.
Land Cruisrer prináša retrodizajn, elektrický posilňovač riadenia, odpájateľné stabilizátory aj dieselový mild-hybrid.
Toyota už láka na premiéru terénnej legendy Land Cruiser. Spojí drsný dizajn starších generácií s komfortom Lexusu.
Je toto cesta k zelenšej doprave? Čpavok je síce jedovatý, ale pri spaľovaní emituje len zlomok CO2.
Veľká Británia chce zakázať spaľovacie motory o päť rokov skôr ako EÚ. Výrobcovia elektromobilov sa tak predháňajú v snahe získať čo najviac zákazníkov.
Kým nový Prius zavíta do Európy len ako plug-in hybrid, C-HR si našťastie ponechá aj hybridné verzie.
Piata generácia japonského športového kupé predstavuje reinkarnáciu drifterskej ikony, ktorá sa zrodila v roku 1979 ako Celica Supra.
České Ministerstvo práce a sociálnych vecí a ministerstvo životného prostredia, si na rok prenajali autá na vodíkový pohon.
Toyota v oblasti elektromobility poriadne zaspala. Mnohí investori doslova zúria. Upokojiť ich má nová stratégia.
Toyota láka na premiéru druhej generácie SUV C-HR. Prvá snímka naznačuje, že nebude ďaleko od konceptu.
Japonské automobilky pravidelne dokazujú povesť výrobcov odolných áut. Vysoko sa umiestnilo aj BMW, no prekvapením je prepadák Mercedesu-Benz.
Už 5. júna predstaví Lexus svoje najmenšie SUV. Darí sa mu však stále tajiť dizajn aj techniku. Vylúčený nie je ani čistý elektromobil.
Červená koža a dizajn ako zo sci-fi filmu. Tak vyzerajú nové sedadlá IsoDynamic Sport Seats od Toyoty. Asi by ste ich čakali kdesi v Supre, lenže omyl.
Šéf výskumu Toyoty Gil Pratt neverí na rýchlu zmenu v technológii batérií. Aj preto považuje stávku na čisté elektromobily za hazard.
Redaktor TA3 Filip Garaj si posvietil na novú Toyotu Prius. Prvé čo na nej udrie do očí, je odvážny dizajn.
Toyota nemieni poslať manuálne prevodovky do minulosti. Naopak, vyvíja novú generáciu manuálu kompatibilného s hybridným pohonom.
Hasenie požiarov elektrických áut je veľmi náročné. Pomôcť má tento hasičský špeciál.
Ešte predtým, než dôjde ku crashtestom s figurínami, testuje Toyota bezpečnosť pomocou digitálnych modelov. Ten najnovší dokáže zázraky.
Generálny riaditeľ Toyoty Koji Sato vyhlásil, že do konca dekády sa automobilka sústredí na rozvoj vodíkovej infraštruktúry.