O vývoj pravdepodobne poslednej generácie spaľovacích motorov koncernu VW sa postará česká Škoda.
Ani najväčšia európska automobilka sa nevyhla konštrukčným chybám. Pomenoval ich skúsený technik.
Ponuka modelov Škoda so zvýšeným podvozkom je kompletná. Po Kodiaqu a Karoqu sa chystá do predaja už aj Kamiq.
SUV sa tešia obľube, lebo sú univerzálne. Univerzálne autá vyhovujú rodinám a Seat také v ponuke má.
Najväčšie SUV v ponuke španielskej automobilky s najväčším motorom.
Prichádza posledná šanca na kúpu Škody Rapid.
SUV už dávno nechodia len do lesa. Nevyhýbajú sa ani športovým charakterom.
Zabili filtere pevných častíc živosť trojvalcov TSI?
Škoda Karoq nie je auto, ktoré by bolo bezchybné. Ale je stelesnením takmer všetkého po čom prahnú stredoeurópske masy.
Koncern VW dal nahliadnuť do svoje vývojovej kuchyne. Tvrdí, že nové technológie prinesú už do troch rokov výrazné zníženie spotreby a emisií. Týkať sa to bude benzínových aj naftových motorov.
Škoda Superb ako vlajková loď českej značky si rozhodne zaslúži verziu, ktorá je výnimočná. V minulej generácii strop ponuky zabezpečoval 3,6 litrový benzínový šesťvalec.
Škoda Rapid síce nie je auto do terénu, no dokáže sa tak tváriť. Okrem toho pred niekoľkými mesiacmi dostalo posilnený 1,2 litrový benzínový štvorvalec.
Príchod technológie na zadržiavanie mikroskopických častíc pre benzínové motory postupuje rýchlejšie, ako sa predpokladalo. Po Mercedese-Benz nasadí filtre GPF aj koncern Volkswagen.
Nový VW Golf, ktorý sa ukáže predčasne ešte tento rok, prinesie významné novinky aj pod kapotou. Súčasné 4-valcové motory 1,4 TSI a 1,6 TDI dostanú totiž padáka. Nahradia ich agregáty s objemom 1,5 litra. Budú úspornejšie ale drahšie.
Rebríček spoľahlivosti motorov je výsledkom štatistík britskej poisťovne Warranty Direct. Odkrýva zaujímavé údaje. Napríklad aj to, že motory koncernu VW patria spoľahlivosťou k vyslovene podpriemerným.
Holandská poisťovňa Autotrust oznámila, že ruší rozšírené poistenie vozidiel vybavených motormi TSI a TDI od koncernu Volkswagen. Dôvodom je vysoká spotreba oleja, ktorá môže viesť až k zničeniu motora!
Do štyroch rokov chce koncern Volkswagen definitívne skoncovať s atmosférickými motormi. Nové turbá majú byť úspornejšie.