„Je tam veľký nárast ostatných chýb, nachádzame tam trhliny, hniezda a povrchové chyby, presvitajúcu výstuž," konkretizovala Magdaléna Dobišová zo spoločnosti Skanska.
Tunel na mnohých pôsobí klaustrofobicky, preto sa pri nehode snažia z neho uniknúť. Treba však myslieť aj na tých, ktorí možno potrebujú našu pomoc.
Prvým nárazom sa to ešte nekončí. Nastáva hromadná nehoda.
Doprava bude v plnom profile v oboch smeroch obnovená už cez víkend.
V tuneli stáli desiatky áut, ktorých vodiči nemali žiadne informácie. Otáčali sa napriek tomu, že sa to nesmie. Polícia však prioritne rieši nehodu.
Obchvat v dĺžke 15 kilometrov by mal byť hotový v roku 2023.
Tunel pri bratislavskej Hlavnej stanici čaká v najbližších dvoch rokoch rekonštrukcia.
Lamačský tunel musí prejsť obnovou kvôli silnému zavodneniu.
Pozrite si najväčšie dopravné nehody zo slovenských tunelov.
Od apríla až do júna bude priebežne a opakovane uzatváraných 10 tunelov a podjazd Lučivná.
Minister dopravy priblížil, že teraz bude nasledovať ex-ante kontrola na Úrade pre verejné obstarávanie.
Sieť tunelov Eysturoy má pozoruhodný bod - kruhový objazd, ktorý sa nachádza 187 metrov pod morom a je ožiarený magickým tyrkysovým svetlom.
Oponenti kritizujú skutočnosť, že zatiaľ čo tunel nepovedie priamo pod lokalitou, jeho vstupy budú vybudované v rámci širšieho ochranného pásma pamiatky.
Stavba tunela bude trvať približne osem a pol roka.
Za štyri desaťročia vlády vybavil diktátor, ktorý zomrel v roku 1985, krajinu desaťtisícami bunkrov a kilometrami protiatómových krytov.
Mal to byť projekt, ktorý spojí Nemecko s Dánskom, no zatiaľ sa zdá, že obe krajiny skôr rozdeľuje. Dáni chcú začať so stavbou, Nemci protestujú.
Nehoda v tuneli patrí k tým najnebezpečnejším. Táto sa stala v Brne.
Výber zhotoviteľa a riešenie tunela Višňové je najväčší problém v rezorte dopravy.
Ako v rozprávke o snežnom kráľovstve sa cítia odvážlivci, ktorí sa prejdú bielym tunelom, pomedzi vysoké steny, ktoré sú mimoriadne citlivé na zmenu teploty.
Poslanec vypočítal, že 37 metrov dlhý tunel v šesťmetrovej hĺbke museli migranti kopať mesiac, pričom museli vykopať 13 m³ zeminy s hmotnosťou vyše 25 ton.