V druhom pohľade do štatistík spoľahlivosti TÜV Report 2021 sa pozrieme na autá s vekom štyroch až piatich rokov.
Nemecká sieť technických kontrol aj napriek koronakríze vydala "vysvedčenie" 228 modelom áut. Hviezdil Mercedes, Dacia prepadla.
Kúpa ojazdeného auta je vždy tak trochu mačkou vo vreci. Môžete mať šťastie, ale v týchto pätnástich prípadoch je šanca minimálna.
Nemecká spoločnosť TÜV vyselektovala aj pre rok 2020 z údajov o technických kontrolách tie najmenej poruchové SUV. V časoch boomu tejto kategórie príde jej rebríček vhod.
Túžite po kúpe módneho SUV, ale váš rozpočet vám na nové nestačí? Riešením je kúpa z druhej ruky. No rozhodne nie modelov z nášho zoznamu.
Sieť nemeckých staníc technickej kontroly každoročne zverejňuje štatistiku spoľahlivosti modelov. Z výsledkov možno určiť, ktoré ojazdené autá trápi najmenej a ktoré najviac porúch.
Túžite po kúpe módneho SUV, ale váš rozpočet vám na nové nestačí? Riešením je kúpa z druhej ruky. No rozhodne nie desiatich modelov z nášho zoznamu.
Trh s novými SUV a crossovermi stále rastie, čo sa premieta aj do záujmu o ojazdené autá. Pri rozhodovaní o kúpe zohráva určite veľkú úlohu aj spoľahlivosť modelov.
Je drahé spoľahlivé a lacné nespoľahlivé? Rebríček poruchovosti áut nemeckej spoločnosti TÜV ukazuje, že to platiť nemusí.
Ktoré autá sú najmenej spoľahlivé? Tak na to nám dáva odpoveď najnovší rebríček nemeckej spoločnosti TÜV.
Nemecká spoločnosť TÜV vyselektovala z údajov o kontrolách 8,8 milióna áut tie najmenej poruchové SUV. Šéfujú im Audi a Mercedes-Benz
Trh s SUV a crossovermi rastie už niekoľko rokov. Znamená to, že tieto karosárske verzie pribúdajú aj v bazároch. Štatistika nemeckej spoločnosti TÜV prezrádza, ktoré ojazdené športovo-úžitkové modely sú najporuchovejšie.
Štatistiky nemeckej inšpekčnej spoločnosti TÜV pravidelne poskytujú spotrebiteľom údaje o kvalite a spoľahlivosti áut. Z poslednej správy vyplýva aj to, ktorým modelom ojazdených áut je lepšie sa pri kúpe vyhnúť.
Autá sú rôzne a slúžia rôznym účelom. Z toho vyplýva aj to, koľko kilometrov priemerne najazdia. A presne o tom hovorí rebríček vytvorený na základe najnovšej štatistiky spoľahlivosti TÜV Report 2018. So spoľahlivosťou však nemá veľa spoločného.
Nízka cena jazdeného auta nemusí vždy znamenať výhodnú kúpu. Niektoré modely sú v ponuke práve preto, že sa im nevyhýbajú poruchy a ich oprava je nákladná. Týchto jedenásť modelov predstavuje najväčšie riziko.
V tretej časti štatistiky spoľahlivosti TÜV Reportu sa pozrieme na zúbok najstarším autám s vekom od šiestich až do jedenástich rokov. Do popredia sa dostávajú nielen nemecké, ale aj japonské značky. Kráľom je však Porsche 911.
V druhej časti štatistík spoľahlivosti TÜV Reportu sa venujeme autám s vekom od štyroch do piatich rokov. V porovnaní s mladšími ročníkmi sa do popredia okrem nemeckých značiek dostávajú aj tie japonské.
Tohtoročnú štatistiku spoľahlivosti ovládli opäť nemecké prémiové značky. Z Japoncov im stíha už iba Mazda. Na chvoste nájdeme Kie, Dacie, Fiaty, ale bohužiaľ aj Fordy.
Autá sú rôzne a slúžia rôznym účelom. Z toho vyplýva aj to, koľko kilometrov priemerne najazdia. A presne o tom hovorí nasledujúci rebríček. Najviac kilometrov zhltne Volvo V70, najmenej Porsche 911.
Toto je sedem najhorších jazdených áut, pre ktoré sa môžete rozhodnúť. Problémy mali totiž už ako nové. Lenže lákajú dizajnom či neodolateľnou cenou. Neverte emóciám a obíďte ich veľkým oblúkom.