EMIL VIŠŇOVSKÝ: Na Slovensku nie sú najväčšími problémami spoločnosti materiálne problémy, a to ani počas koronakrízy. Takými sú skôr problémy morálnej kultúry a intelektuálnej úrovne.
JURAJ DRAXLER: Parlamentné voľby pre niektorých z aktivistov manipulátorov ponúkajú možnosť dostať sa do politiky. A v najhoršom prípade k riadeniu školstva.
VLADIMÍR URBAN: V programoch opozičných strán sa konečne objavujú myšlienky, ktoré sa napriek svojej racionálnosti ešte pred niekoľkými rokmi považovali za kacírske.
VLADIMÍR URBAN: Každý, kto má skúsenosti s tým, aký je súčasný stav na väčšine našich škôl, musí pri čítaní dokumentu Učiace sa Slovensko horko zaplakať.
"Ak sa nezlepší sa odmeňovanie učiteľov, ťažko možno čakať pokrok v ostatných opatreniach," upozoňuje jeden z autorov školskej reformy Milan Ftáčnik.
Predĺženie povinnej školskej dochádzky, redukcia počtu žiakov na gymnáziách či študijných odborov na vysokých školách.
JURAJ DRAXLER: Na verejnú diskusiu s autormi dokumentu Učiace sa Slovensko v bratislavskom Divadle Aréna prišlo dvadsať ľudí. Reformný návrh už jednoducho nikoho nezaujíma. Niet sa čo čudovať.