Nájsť 34 rokov staré auto, ktoré má najazdených len 45 000 km, je vzácnosť. A obzvlášť, ako hovoríme o manažérskej limuzíne snov – Mercedese-Benz W140.
O jej existencii hádam netušia ani mnohí priaznivci mladoboleslavskej značky. Vznikala výhradne v Turecku.
Jeden z najspoľahlivejších Mercedesov-Benz všetkých čias sa teraz objavil v inzercii s minimálnym počtom najazdených kilometrov. Zvládol by ich ešte milión.
Na prvý pohľad obyčajná Fabia Combi prvej generácie. Ale nie je to celkom tak. Pod kapotou má čosi, čo z nej robí unikát.
Najazdených má len 22 km a vyzerá, akoby práve zišla z výrobnej linky. Čosi podobné sa tak ľahko nevidí.
Škody nepatria k veteránom snov. Až na pár výnimiek. Toto je jedna z nich.
Také staré autá, navyše v pojazdnom stave, okrem múzeí neuvidíte nikde inde.
Trabant nebol nikdy pýchou automobilového priemyslu, no nakoniec z neho vyrobili takmer 3,1 milióna kusov. Väčšina je už v šrote. Tento nie.
Z Tatry 613 vyrobili od roku 1975 do roku 1995 asi 10 000 kusov. Z tejto však vzniklo len 17 exemplárov.
Jeho vysoká postava a orlí nos boli každému okamžite povedomé. Philippe de Gaulle nemohol poprieť svoju podobnosť s otcom.
VW vyrobil zo svojho legendárneho „chrobáka“ viac ako 21 miliónov kusov. A aj keď väčšinu z nich zožrala dávno hrdza, stále je ich príliš veľa na to, aby boli vzácne. Tento ale vzácny je.
Ferrari 330 LM / 250 GTO je najdrahším modelom Ferrari, aký sa kedy vydražil v aukcii a najdrahším vydraženým veteránom v tomto roku.
Vyrobených ich bolo viac ako 21,5 milióna kusov. Takýto Chrobák ale nezoženiete ani v múzeu.
Ide o jeden z dvoch vyrobených kusov. Auto si zachovalo pôvodný podvozok, motor, prevodovku a aj karosériu.
Tak takúto pôvodnú Škodu Felicia zo šesťdesiatych rokov len tak ľahko nenájdete. Zodpovedá tomu ale aj cena.
Škodu Forman už len tak ľahko nestretnete ani na našich cestách. Tobôž za Atlantikom.
V roku 1934 šokovala Tatra celý svet prvou sériovo vyrábanou aerodynamickou limuzínou Tatra 77. Jeden z exemplárov zamieri čoskoro do aukcie.
Prestavbu Škody Rapid 130 na kabrio robilo niekoľko spoločností. Auto, ktoré je ponúkané na predaj, vzniklo vo Veľkej Británii.
Kupé 110 R je asi najväčšou ikonou histórie Škody. Nájsť zachovaný exemplár nie je ľahké.
Toto je kus, ktorý sa v šesťdesiatych rokoch dostal do bývalej NDR.