Nákladní železničiari štátu sú v strate. Šéf AROS-u potvrdil, že prognózy nie sú dobré pre nikoho na tratiach. Čo vlaky čaká a ako to zvládne ekonomika?
Investícia do vysokorýchlostnej modernizácie priamo do hôr je strategickým krokom, ktorý výrazne skracuje cestovný čas.
Výluka potrvá štyri dni od 3. do 6. novembra. Dotkne sa aj regionálnej dopravy.
Súčasné komerčne najrýchlejšie vlaky série CR400 jazdia maximálnou rýchlosťou 350 km/h, ktorú CR450 nechal ďaleko za sebou.
Na cestu stačí bežný lístok na mestskú hromadnú dopravu (ATAC), ktorý stojí len okolo 1,50 € a platí aj v metre.
Najdrahší britský spací vlak zažíva sériu neúspechov, ktoré vrhajú tieň na jeho povesť, napriek astronomickej cene lístkov.
Železničná doprava v smere do Bratislavy je zastavená.
Po desiatich mesiacoch meškania je trať z Bratislavy do Viedne hotová. Cestujúci sa dočkajú 50 minútovej trasy, no čaká ju aj zdvojkolajnenie.
Cestovanie vlakom sa zmenilo na nečakanú, no dojemnú scénu.
Najdlhší železničný most krajiny sa rozpadá.
Ukrajina postavila novú trať aj počas vojny. Slováci sa tešia priamemu vlaku, no podľa ministerstva nové koľaje netreba. Zachránia naše vlaky opravy?
Obnova trate Bratislava – Viedeň skráti jazdu na 40 minút, zlepší bezpečnosť a zníži emisie. Železnice priblížili, kedy spoje spustia aj prečo meškajú.
Jeden človek utrpel zranenia. Podľa ministra vnútra bolo príčinou požiaru zrejme porušenie pracovných postupov.
„Samochvála niekedy smrdí, ale tu chválim železničiarov," uviedol šéf železníc.
Dôvodom zmeny je nárast moderných vlakov, ktoré umožňujú bezpečnú prevádzku bez vlakvedúceho a zvyšujú hospodárnosť dopravy.
V súčasnosti má Rusko vo výzbroji minimálne štyri takéto vlaky.
Udalosť pripomína, aké dôležité je byť počas jazdy plne sústredený.
Na slovenské trate vyrazil nový moderný vlak Panter – pohodlný, bezbariérový a vybavený technológiami 21. storočia. Jeho výhody priblížil riaditeľ ZSSK.
Žena zraneniam podľahla na mieste.
V prípade začali trestné stíhanie vo veci trestného činu usmrtenia.