Vodiči tam počas leta zaparkovali takmer 14 300-krát. Druhé bolo Taliansko.
V niektorých prípadoch ide o priestupok, niektoré môžu byť kvalifikované ako trestný čin.
Aké sú postupy poisťovní pri riešení škôd spôsobených vandalmi a čo by mali vodiči vedieť o ochrane svojich vozidiel?
Nikdy predtým neboli výsledky také zlé ako teraz. Je to v slovenských autoškolách podobné?
Policajti v kraji už od 4.00 h vo zvýšenej miere kontrolovali požitie alkoholu u vodičov.
Vodiči v seniorskom veku musia mať potvrdenie o tom, že si môžu sadnúť za volant. Prehliadku u lekára sú povinní absolvovať v pravidelných intervaloch.
Zrušenému poobednému spoju bolo prispôsobené aj vyučovanie na Základnej škole v Kovarciach (okres Topoľčany). Deti z neďalekých dedín teraz musia čakať na autobus vyše hodiny.
Vodiči sa od októbra musia pripraviť na zmeny.
Parkovanie je niekedy pre vodičov ako raketová veda.
Rusko-ukrajinský konflikt začína zasahovať aj slovenské firmy.
Podľa neho sa od dnešeného dňa bude situácia len zlepšovať.
TOMÁŠ BAKOŠ: Zlá dopravná situácia v hlavnom meste či víkendové zápchy pod Strečnom a v okolí Ružomberka. Zdá sa vám to neúnosné? Môže to byť ešte horšie.
Na Slovensku je akútny nedostatok ľudí, ktorí by si sadli za volant.
Ak ste ešte svoje auto neprezuli na zimu, mali by ste tak urobiť čo najskôr.
K najdiskutovanejším zmenám v 1. polroku patrila pripravovaná prenositeľnosť EČV a sprísnenie kontroly parkovania. Zďaleka však neboli jediné.
Od 24. októbra platí na Slovensku zákaz vychádzania. Vodiči by preto mali myslieť na to, že potrebujú zopár dokladov navyše.
Preštudovali ste si niekedy poriadne užívateľskú príručku k vášmu autu? Že nie? Nie ste sami. Ich rozsah je priam odstrašujúci.
Takmer polovica slovenských vodičov venuje počas jazdy málo pozornosti ostatným účastníkom premávky. O sebe má však dobrú mienku väčšina.
Pozrite si, ako sú niektorí vodiči schopní prevážať náklad.
Diaľnice sa v zrýchlenej dobe stávajú nielen miestom mimoriadne rýchlych bezohľadných vodičov.