Rusi sa pýšia, ako západné sankcie pomohli ich automobilovému priemyslu. Obnovili značky Moskvič a Volga. Pravdou však je, že vo všetkých prípadoch ide o čínske produkty.
Legendárna „carevna“ jazdila aj na cestách bývalého Československa. Jeden exemplár je práve na predaj. A v dokonalom stave.
Z Volgy bude vraj v Rusku „nová Škoda“. Má mať rovnakú kvalitu a podobnú cenu.
„Prečo nemá Volga ruský volant?,“ pýtal sa zodpovedných rozrušený ruský premiér Michail Mišustin. Odpoveď je jednoduchá.
Rusi reinkarnujú zaniknuté domáce značky, aby ukázali, že ich automobilový priemysel funguje aj napriek západným sankciám.
Rusko už má recept, ako zabezpečiť prosperitu svojim automobilkám. Zatiaľ to však nefunguje. Podobný osud môže postihnúť aj Volgu.
Rusi sa púšťajú do ďalšieho riskantného projektu. Závod GAZ chce po 24 rokoch obnoviť značku Volga.
Rusi plánujú reinkarnovať nielen Moskvič, ale aj značky Volga a Pobeda.
Ruský automobilový priemysel je v troskách. Vláda sa však tvári, že má riešenie.
Patrila k najluxusnejším autám východného bloku. Komfortom jej mohla konkurovať len Tatra 603.
Navonok sa táto Volga tvárila rovnako ako ostatných vyše 600 000 kusov typu 21, ktoré vyrobili v Gorkovskom automobilovom závode. GAZ M23 však ukrýval veľké tajomstvo.
Takto nejako si Rusi v šesťdesiatych rokoch predstavovali cestovanie v 21. storočí.
Elektromobilita dnes hýbe svetom. Nie je to však žiadna novinka. Takto nejako si ju predstavovali na Kryme v roku 1982.
Kedysi slávne Volgy či Moskviče majú svoju éru dávno za sebou. Ak by ste ich dnes aj niekde očakávali, tak možno v Rusku, no nie v krajine šejkov.
S ruskými limuzínami Volga sme sa rozlúčili už v roku 2010. Napriek tomu si niektorí fanúšikovia prajú ich návrat. Medzi nimi aj ruský dizajnér Sergej Barinov.
Limuzíny Volga, alebo ak chcete GAZ 21, 24 či Siber, sú dávno minulosťou. Grafik z ruskej Kazane si ale myslí, že by sa to mohlo zmeniť. Do plachiet mu fúka snaha nového majiteľa značky opäť obnoviť výrobu.
Ruská Volga vstane z mŕtvych. Čo bude vyrábať? Tak to neuhádnete.
Volga 24-95 sa do výroby nikdy nedostala. V každom prípade predbehla dobu o viac ako 40 rokov. Bola totiž prvý terénnym sedanom. Písal sa rok 1973.