Modernizácia súčasnej generácie VW Golf už prebehla pri všetkých variantoch. Posledným na rade bol GTI Clubsport, ktorý je vrcholným prevedením Golfu s pohonom prednej nápravy.
Vrchol ponuky legendárneho modelu prešiel modernizáciou a okrem vizuálnych vylepšení technici zvýšili aj výkon motora.
Testovaný motor patril v Golfe 7. generácie k minimálne poruchovým, aj keď možno trochu hlučnejším.
Legendárny hatchback prichádza vo verzii s exkluzívnou výbavou v limitovanom počte odrážajúcom množstvo konských síl pod kapotou.
Golf Variant R ponúka perfektný kompromis medzi tuhosťou a komfortom. Nie je však bez chýb.
Zvýšené kombi s pohonom 4x4 je komfortné na ceste a dobre si poradí aj s miernym terénom.
Golf o titul prišiel, ale značka Volkswagen môže byť spokojná. Darilo sa aj Toyotám a Dacii Sandero.
Vznik kategórie športových hatchbackov sa viaže na rok 1976, keď sa prvýkrát predstavil VW Golf GTI.
Elektrický Golf vychádzajúci zo siedmej generácie modelu putuje do histórie. Pre wolfsburgskú automobilku reprezentoval preklenovacie obdobie.
V súčasnosti kúpa nového auta nepatrí medzi priority, no apríl priniesol možnosť dôležitého porovnania. Octavia, Golf aj Leon už zverejnili oficiálne cenníky.
V Európe má VW Golf už roky dominantné postavenie, no občas sa stane, že ho niekto položí na "lopatky". Tentoraz to zvládlo Clio.
Analytická spoločnosť JATO Dynamics uverejnila štatistiku najpredávanejších modelov planéty za prvé štyri mesiace tohto roka. Z nej vyplýva, že americký trh je naďalej z globálneho hľadiska najvýznamnejší.
Volkswagen Golf kraľuje rebríčkom predajnosti v Európe. Väčšinu úspechu mu zabezpečila karoséria hatchback. Okrem nej je však Golf v ponuke aj ako kombi a dokonca aj ako MPV. Práve prevedenie Sportsvan robí z Golfu skutočne rodinné auto.
Najpredávanejšie auto Európy prichádza po štyroch rokoch v novom vydaní. Facelift sprevádzajú len retuše. Zato pod kapotou debutuje úplne nový agregát 1,5 TSI Evo a v interiéri rozhranie ovládané gestami.