Koncept vysokovýkonnej verzie elektrickej limuzíny VW ID.7 bol hviezdou stretnutia priaznivcov elektrických Volkswagenov v Locarne.
Kultový Golf GTI to má po takmer pol storočí ohromnej kariéry zrátane. Budúcnosť hothatchu so slávnym logom je však istá.
Volkswagen už síce ťahá za brzdu v triede áut so spaľovacími motormi, ale Passat ešte dostal poslednú šancu.
Volkswagen opäť láka na premiéru dvoch jesenných noviniek – kombi Passat Variant a SUV Tiguan.
Volkswagen ID.7 s dojazdom 700 kilometrov patrí ku kľúčovým elektromobilom nemeckej automobilky. Nahradí Passat.
Už po dva a pol roku Volkswagen vynovil svoj kľúčový elektrický model ID.3. Bolo čo zlepšovať.
Len nedávno bol VW kritizovaný za ergonomické prehrešky a teraz opäť ťahá tigra za fúzy.
Koncern VW sa síce zbavil svojho ruského majetku výhodnejšie ako Renault, no možno to raz bude ľutovať.
Volkswagen chcel byť svetovým lídrom v predaji elektromobilov. V skutočnosti jeho elektromobily už nechcú ani samotní Nemci.
Za oboma lídrami je zreteľný odstup, keď nasledujú Mercedes so 16.900 kusmi vozidiel.
Ak nechcú automobilky úplne stratiť silný juhoamerický trh, musia tam aj naďalej ponúkať spaľovacie motory. Pochopil to už aj Volkswagen.
Nemecká automobilka sa bude zameriavať na biopalivá.
Po siedmich rokoch dozrel čas na nový VW Tiguan. Príde s vynovenou platformou, inteligentnými svetlami, plug-in hybridom aj novým infotainmentom.
Volkswagen Slovakia vyrobil na Slovensku viac ako 7 miliónov vozidiel a preinvestoval vyše 5 mld. eur.
Spolu s faceliftom ôsmej generácie Golfu sa schyľuje k veľkej zmene. Nie každého poteší.
Predĺžená verzia VW ID.Buzz prináša hneď niekoľko noviniek. Okrem väčšieho kufra aj vyšší výkon, a najmä väčšiu batériu.
Za 32 rokov od spustenia výroby bratislavského závodu koncernu VW zišlo z jeho liniek 18 modelov áut piatich značiek.
Legendárny hatchback prichádza vo verzii s exkluzívnou výbavou v limitovanom počte odrážajúcom množstvo konských síl pod kapotou.
Volkswagen si pripomína 25. výročie prvého čistokrvného Pola GTI.
Nová "baterkáreň" bude stáť v nemeckom Heide. Po plnom nábehu produkcie dokáže vyrábať batérie až pre milión elektromobilov ročne.