Nemecká automobilka skompletizovala generačnú obmenu úžitkových modelov. K Multivanu a ID.Buzzu sa pridáva aj Transporter a jeho osobný variant Caravelle.
Pred dvomi rokmi VW zatvoril svoju prvú fabriku v Nanjingu, teraz zrejme zavrie aj druhú. Koniec hrozí aj fabrike v Yizhengu.
Kedy sa to skončí? Aj po 11 rokoch od vypuknutia škandálu smrtiacich airbagov Takata sa objavujú ďalšie milióny postihnutých áut.
Volkswagen už vlani uviedol na trh tretiu generáciu Tiguanu. To sa ale netýka jeho predĺženej verzie Allspace. Tú nahradí úplná novinka.
Zámorský model nemeckej značky patrí medzi obľúbené pre svoju všestrannosť, cenovú dostupnosť a úspornosť.
Zemetrasenie vo Volkswagene pokračuje. Plán zníženia nákladov bude bolieť ešte viac, ako sa predpokladalo.
Dotácie by sa po novom nemali vzťahovať na Teslu alebo čínsky BYD, ale iba na elektromobily vyrobené v Nemecku, tvrdí saský predseda vlády Stephan Weil.
Sankcie-nesankcie, v Rusku sa vo veľkom opäť predávajú deriváty modelov koncernu Volkswagen. Volajú sa ale inak.
Zatváranie nadbytočných závodov koncernu Volkswagen hrozí nielen v Nemecku, ale aj v Belgicku.
Volkswagen sa chcel stať "európskou Teslou". Preto vsadil takmer všetko na elektromobily a teraz sa mu to prestáva vyplácať.
Aj naďalej priebežne prijímame nových zamestnancov, najväčší dopyt je po odborníkoch s elektrotechnickým vzdelaním, ubezpečila Lucia Kovaročiv Makayová, hovorkyňa bratislavského Volkswagenu.
Bežné šetrenie najväčšej nemeckej automobilky stačiť nebude. Znížiť náklady chce rovno o 10 miliárd eur.
Trinity sa mal stať vlajkovou loďou a revolučným elektromobilom Volkswagenu. Napokon sa oproti pôvodným plánom oneskorí minimálne o 7 rokov.
Rusi si opäť môžu kúpiť Volkswagen Polo, Škodu Karoq alebo Kodiaq. Ibaže sa tak nevolajú.
Elektrická modelová ofenzíva nemeckého koncernu má ďalší prírastok na čínskom trhu. Pomôže si však dvojčaťom, ktoré už z čínskych liniek schádza.
Oznámenie o zatvorení dizajnérskeho centra prišlo len deň potom, ako sa objavila správa o možnom uzavretí továrne Audi v Bruseli. Koncern VW má evidentne vážne problémy.
Volkswagen investoval miliardy do vývoja elektromobilov a tie sa akosi nevracajú. Preto začal tvrdo šetriť.
Vrchol ponuky legendárneho modelu prešiel modernizáciou a okrem vizuálnych vylepšení technici zvýšili aj výkon motora.
Je možné, že 22 elektrických VW ID.6 Crozz z Číny, ktoré doviezol nemecký predajca, skončí na skládke.
Mohla by to byť pekná rozlúčka, ak by nám najsilnejší Golf v histórii zamával „nadupaným“ 5-valcom od Audi.