Škody boli v hierarchii koncernu Volkswagen vždy pod logom VW. A tomu zodpovedala aj cena. Teraz sa to má zmeniť.
Podľa súdnych dokumentov zverejnených počas víkendu najnovšie žiada 15,6 miliardy ruských rubľov (133,1 milióna eur).
Volkswagen Slovakia vyrobil na Slovensku od roku 1991 viac ako 6,5 milióna vozidiel.
Nemecká spoločnosť ABT vyvinula solárne strešné panely pre predĺženú verziu elektrického retrovanu ID.Buzz.
Neuveriteľné. Člen predstavenstva Porsche Siegfried Wolf poslal Putinovi list so záchranným plánom.
Nová elektrická limuzína z Wolfsburgu nie je len ďalším elektromobilom rodiny ID.
Podľa predstaviteľov Volkswagenu by sa mala nová emisná norma Euro 7 zaviesť najskôr na jeseň v roku 2026.
Nemecký koncern z toho nemá asi radosť, ale čas sa vrátiť nedá.
Elektrický nástupca Passatu predstavia 17. apríla. Má mať dojazd až 700 km a kufor s objemom 532 litrov.
Príbeh európskej automobilovej ikony sa poriadne „zamotáva“.
Volkswagen úplne nezavrhol novú baterkáreň v Poľsku, Maďarsku, Česku alebo na Slovensku. Rozhodne sa neskôr podľa toho "kto mu ponúkne viac".
Až 60 percent zamestnancov tu pracuje viac ako 10 rokov.
Grafika obrazoviek pripomenie klasický Golf aj Beetle.
Budúci Cayenne bude prvým čisto elektrickým SUV, ktoré sa tam bude vyrábať
Volkswagen toľko váhal s otázkou predaja svojho závodu v ruskej Kaluge, až sa riešenia chytili Rusi. Dobre to veru nevyzerá.
Koncern chce priamo konkurovať Tesle, posilniť svoju pozíciu v USA a v Číne a stať sa dominantným výrobcom elektromobilov v Európe.
Projekt "lacného" elektromobilu ID.2 napreduje. Nebude však nakoniec odvodený z konceptu VW ID.Life.
O vývoj pravdepodobne poslednej generácie spaľovacích motorov koncernu VW sa postará česká Škoda.
Jeden zo šiestich nových európskych závodov koncernu VW na akumulátory mal stáť v krajinách V4. Asi sa tak ale nakoniec nestane.
Už v lete by mal VW spustiť výstavbu novej továrne v Južnej Karolíne.