Nová ministerka hospodárstva má za sebou viaceré stretnutia so zástupcami energetických firiem.
Po limuzíne ID.7 to má na cesty namierené aj nové kombi. Napriek mohutným rozmerom ale ponúka pre batožiny o 147 litrov menej ako Passat Variant.
Spoločnosť hovorí, že pre pomalší rozvoj elektromobility v Európe zatiaľ "neexistujú obchodné dôvody", aby o ďalších lokalitách pre novú továreň v Európe aktuálne rozhodovala.
Vyrobených ich bolo viac ako 21,5 milióna kusov. Takýto Chrobák ale nezoženiete ani v múzeu.
Nový závod bude vyrábať katódový materiál do batérií elektromobilov. Poľská vláda podporí projekt čiastkou 350 miliónov eur.
Z deviatej generácie Passatu bude už len kombi. Klasickú karosériu sedanu totiž vyfasoval iba elektrický VW ID.7.
O prevádzku lisovne sa stará približne stovka zamestnancov, tvrdí hovorkyňa Volkswagenu.
Je to jedna z najznámejších automobilových tovární sveta. Stojí uprostred barokových Drážďan a demonštruje silu koncernu VW. Alebo skôr demonštrovala.
Tretia generácia dostala matrixové svetlá, plug-in hybridný pohon s dojazdom 100 km, nový infotainment a v kufri má viac miesta.
Koncept vysokovýkonnej verzie elektrickej limuzíny VW ID.7 bol hviezdou stretnutia priaznivcov elektrických Volkswagenov v Locarne.
Kultový Golf GTI to má po takmer pol storočí ohromnej kariéry zrátane. Budúcnosť hothatchu so slávnym logom je však istá.
Volkswagen už síce ťahá za brzdu v triede áut so spaľovacími motormi, ale Passat ešte dostal poslednú šancu.
Volkswagen opäť láka na premiéru dvoch jesenných noviniek – kombi Passat Variant a SUV Tiguan.
Volkswagen ID.7 s dojazdom 700 kilometrov patrí ku kľúčovým elektromobilom nemeckej automobilky. Nahradí Passat.
Už po dva a pol roku Volkswagen vynovil svoj kľúčový elektrický model ID.3. Bolo čo zlepšovať.
Len nedávno bol VW kritizovaný za ergonomické prehrešky a teraz opäť ťahá tigra za fúzy.
Koncern VW sa síce zbavil svojho ruského majetku výhodnejšie ako Renault, no možno to raz bude ľutovať.
Volkswagen chcel byť svetovým lídrom v predaji elektromobilov. V skutočnosti jeho elektromobily už nechcú ani samotní Nemci.
Za oboma lídrami je zreteľný odstup, keď nasledujú Mercedes so 16.900 kusmi vozidiel.
Ak nechcú automobilky úplne stratiť silný juhoamerický trh, musia tam aj naďalej ponúkať spaľovacie motory. Pochopil to už aj Volkswagen.