Kabaň ako šéfdizajnér Volkswagenu prekvapivo končí. Vo funkcii ho nahradí doterajší šéfdizajnér Bentley Andreas Mindt.
Európskym autom roka sa stalo to najmenej pravdepodobné auto.
Tento rok predstaví Volkswagen už svoj šiesty elektromobil. Má zvládnuť až 700 km na nabitie.
Začalo sa to len ako štúdia pre dobrodruhov. Volkswagen však nikdy nevylúčil, že by mohla zamieriť do výroby.
Herbert Diess sa vracia na miesto, kde pôsobil ako člen dozornej rady už medzi rokmi 2015 až 2020.
Volkswagen chce prekvapivo znižovať kapacitu batérií, vďaka čomu by mohli byť elektromobily lacnejšie a dostupnejšie.
Kávovar, vyrábaný ako príslušenstvo pre VW Beetle v roku 1959 vyzeral skvele. Ibaže káva z neho vraj bola odporná.
Čo môže byť raritné na VW Golf, jednom z najpredávanejších áut Európy? To by ste sa čudovali.
Nová elektrická značka koncernu Volkswagen pre USA už chytá obrysy.
Nemecké automobilky si mysleli, že v prechode na elektromobilitu budú udávať tón. Ale nie je to tak.
Prvotné nadšenie, že emisná norma Euro 7 spôsobí nárast ceny áut len o 300 eur, schladil šéf Volkswagenu. Zánik hrozí Polu aj Fabii.
Zničia elektromobily najväčší biotop na svete? Ťažba niklu či kobaltu na dne oceánov naberá nebezpečné obrátky.
Prílišná snaha o inovácie môže byť občas kontraproduktívna. Teraz sa k nej priznáva Volkswagen.
Mala to byť ekologická revolúcia. Končí sa však fiaskom.
Budúcnosť Volkswagenu aj Škody je v Rusku definitívne spečatená. Po mesiacoch váhania zaradil spiatočku.
Hovorilo sa, že ruský závod v Kaluge kúpi rakúska spoločnosť a bude tam ďalej vyrábať volkswageny pod inou značkou. Tá to poprela.
Nie je tajomstvom, že siedma generácia niekdajšieho hitu VW Passat, bude poslednou.
Automobilky zháňajú peniaze na obrie investície do elektromobility. Jednou z ciest je vstup na burzu.
Prerušenia dodávateľských reťazcov vraj budú v budúcom roku bežné a čakacie doby na niektoré modely zostanú dlhé.
Volkswagen prerobil elektrický ID.4 GTX na drsný off-road. A pridal aj na výkone.