Klebety o vzniku značky Scout sú potvrdené. Koncern VW si ňou chce odhryznúť z koláča na americkom trhu pikapov a off-roadov.
Nestáva sa často, aby obyčajný smrteľník vyhral súdny spor s armádou právnikov, ktorú zamestnávajú automobilky.
Boj o prvenstvo na trhu s elektromobilmi pokračuje. Dohnať náskok Tesly by chcela jedna z najväčších automobiliek planéty už o tri roky.
VW Amarok, vyvíjaný v spolupráci s Fordom, by mala automobilka predstaviť ešte tento rok.
Volkswagen chce v Španielsku vyrábať nielen elektrické autá, ale aj batérie. Vybuduje tam kompletný ekosystém dodávateľov a postaví solárny park.
Elektromobily majú nulové lokálne emisie, skrývajú však „špinavé tajomstvá". Na jedno z nich upozornil americký senátor automobilku Volkswagen.
Obe začali s vývojom pohonných jednotiek F1.
Výhľadovo plánuje bratislavská automobilka zvyšovať personál.
Premiéra druhej generácie Amaroku má prebehnúť už tento rok. Novou informáciou je, že automobilka asi ponúkne čisto elektrickú verziu.
Snaha niektorých predstaviteľov koncernu VW o obnovenie výroby v jeho ruských závodoch je pre Jaroslava Povšíka, predsedu Podnikovej rady automobilka Škoda, neprijateľná.
Väčšina nových elektromobilov koncernu VW je postavená na platforme MEB. Tá prejde v budúcnosti modernizáciou.
Volkswagen plánuje o 60 percent znížiť počet spaľovacích modelov, predávaných v Európe pod rôznymi koncernovými značkami.
Volkswagen Slovakia začínal na Slovensku v roku 1991.
Zvolávacia akcia sa okrem VW týka aj modelov Škoda, Seat, Cupra a Audi.
Volkswagen Slovakia začínal na Slovensku v roku 1991.
Nemecký gigant VW musel rovnako ako ostatné automobilky obmedziť výrobu po invázii Ruska na Ukrajinu,
Elektrické Volkswageny sa budú vďaka aktualizácii softvéru rýchlejšie nabíjať a budú mať väčší dojazd.
Volkswagen Slovakia situáciu naďalej pozorne sleduje.
Písal sa rok 2002. VW predstavil dovtedy najsilnejší Golf R32. A spolu s ním aj revolučnú dvojspojkovú prevodovku.
VW Multivan dostal najlepší motor až nakoniec. Prečo to tak trvalo?