Volvo s okamžitou platnosťou zastavilo predaj svojich áut v Rusku, rovnako ako aj výrobu nákladných áut v Kaluge.
Nový elektromobil Volva, odvodený zo štúdie Recharge, príde s novým výrobným procesom.
Súčasný šéf Volva Håkan Samuelsson opúšťa svoje kreslo. Sadne si doň Jim Rowan.
Vlani predstavený koncept Polestar Precept dozrieva do finále.
Nástupca Volva XC90 nemá byť klasickým SUV. To je rozhodne odvážne.
Elektromobily sa nám spájajú s nulovými emisiami. Ak sa však pozrieme na ich celý životný cyklus, nie sú pre planétu zatiaľ ekologickým ternom.
Do servisov musia modely Volvo S60 a S80, rovnako ako aj V70 a XC70. Zväčša ide o autá, vyrobené pred rokom 2009.
Volvo 850 absolvovalo premiéru v júni 1991. Nahradilo starnúci model radu 700. Napriek príbuzným kubistickým tvarom použilo ale úplne novú techniku.
Aj švédske Volvo patrí k automobilkám, ktoré veria batériovým elektromobilom.
Projekt by mal predbežne trvať päť rokov a bude stáť pol miliardy eur.
Koncept Recharge je prvým Volvom, ktoré bolo navrhnuté výlučne pre elektrický pohon.
Zdá sa, že autá už nikdy nebudú jazdiť tak rýchlo ako kedysi. V automobilovom priemysle sa totiž šíri nová „pandémia“.
Od Volva, ktoré si zakladá na bezpečnosti, by sme tento krok naozaj nečakali. Celoročná pneumatika je totiž vždy kompromis.
Po troch rokoch modernizuje Volvo svoj najpredávanejší model – SUV XC60. Má infotainment od Google.
Volvo konečne prichádza s prvým zástupcom populárnej kategórie SUV-kupé. A hneď s elektrickým pohonom.
Volvo sa pridalo k automobilkám Bentley a Ford, ktoré do konca tejto dekády prestanú vyrábať autá so spaľovacími motormi.
Aj Volvo sa chce zviesť na popularite športových derivátov SUV.
S obmedzením maximálnej rýchlosti áut prišlo ako prvé Volvo. Premýšľajú nad ním aj ďalšie automobilky a pozdáva sa dokonca aj politikom.
Bol to najextrémnejší crashtest, aký sme kedy podstúpili, tvrdia predstavitelia Volva. .
Snaha šetriť náklady vytvára v automobilovom priemysle doteraz nevídané kooperácie.