VW vyrobil zo svojho legendárneho „chrobáka“ viac ako 21 miliónov kusov. A aj keď väčšinu z nich zožrala dávno hrdza, stále je ich príliš veľa na to, aby boli vzácne. Tento ale vzácny je.
Vyrobených ich bolo viac ako 21,5 milióna kusov. Takýto Chrobák ale nezoženiete ani v múzeu.
Konverzia veteránov na elektromobily je v súčasnosti v móde. Bokom nechce zostať ani Volkswagen.
Novodobá generácia VW Beetle nenaplnila očakávania automobilky. VW tak zastavuje jeho výrobu a s nástupcom v súčasnosti ani nepočíta.
Nemecká automobilka Volkswagen prestane v lete 2019 po 70 rokoch vyrábať legendárneho Chrobáka.
Koncern VW má po kauze Dieselgate celkom iné starosti ako riešiť budúcnosť svojho síce kultového, ale predajne nie príliš úspešného Beetlu. Tretia generácia novodobého chrobáka však celkom vylúčená nie je. No nie taká, akú sme ju poznali doteraz.
Budúcnosť kultového Chrobáka je nejasná. Do dôchodku sa ale zatiaľ rozhodne nechystá. V novom modelovom roku dostane plastiku a viac možností individualizácie. V ponuke sú verzie R-Line, Denim či Exclusive.
Šetrenie koncernovej kasy je po afére Dieselgate na mieste. Za obeť mu padnú viaceré modely. Zmráka sa dokonca aj nad kultovým Chrobákom. Skončiť by mal v roku 2018.
Už to vyzeralo, že sa „terénneho“ chrobáka nikdy nedočkáme. Čuduj sa svete, na trh prichádza práve v čase, keď Volkswagen pod vplyvom aféry dieselgate šetrí, kde sa dá. Predstavil sa v Los Angeles.
Čínsky výrobca elektromobilov skopíroval bez hanby dizajn nového Volkswagenu Beetle. A ešte mu pridal druhý pár dverí. Stáť to má 14 600 eur.
Koncern Volkswagen vyhlásil už vlani veľký šetriaci plán. Za obeť mu s najväčšou pravdepodobnosťou padnú aj modely, o ktoré nie je dostatočný záujem.
Druhá generácia novodobého „chrobáka“ sa svetu predstavila v roku 2011. Odvtedy sa technika koncernu VW posunula vpred. Beetle na to reaguje takmer kompletnou výmenou motorov.