Čo môže byť raritné na VW Golf, jednom z najpredávanejších áut Európy? To by ste sa čudovali.
Výročný Golf R 20 Years je najsilnejším Golfom všetkých čias. Teraz to dokázal na kultovom Nürburgringu.
Volkswagen bude musieť pomerne rýchlo opustiť predstavu, že sa stane európskou Teslou.
Vo februári sa v Európe predalo najmenej áut za posledných 40 rokov! Zato elektromobily excelovali. Dosiahli rekordný podiel 20 %.
Písal sa rok 2002. VW predstavil dovtedy najsilnejší Golf R32. A spolu s ním aj revolučnú dvojspojkovú prevodovku.
VW Golf ôsmej generácie mal byť softvérovou revolúciou. No práve tá mu spôsobila najväčšie problémy. Teraz dôjde na nápravu.
Šepkalo sa, že Golf ôsmej generácie má byť posledným. Pohľad do vývoja nových technológií VW však naznačuje niečo iné.
Posledné kolo emisných testov organizácie Green NCAP ukázalo, že naftové motory nemusia byť strašiakom.
Európsky trh s autami sa v auguste nemal čím chváliť. Napriek tomu tu máme zopár veľkých prekvapení.
Staré a lacné ešte nemusí znamenať nespoľahlivé. Tieto tri autá rozhodne stoja za to.
Americký výrobca elektromobilov v júni doslova valcoval európsky trh. A lekciu „veľkým menám“ dala aj lacná Dacia Sandero.
Po Golfe R prichádza na rad praktické kombi R Variant. Aj s ním však môžete zamieriť priamo na Nürburgring.
Od konsolidácie má európsky automobilový trh ešte poriadne ďaleko.
V spolupráci s televíziou TA3 prinášame test praktickejšej verzie Golfu ôsmej generácie. Na zúbky sa mu pozrel Filip Garaj.
Volkswagen už teraz otvorene hovorí, že v tomto roku vyrobí približne o stotisíc áut menej.
VW Golf Variant v najnovšom prevedení je v niektorých kombináciách lacnejší než Octavia Combi.
Nepremožiteľný líder európskeho trhu neurobil za Atlantikom veľkú kariéru. Po predlhých 47 rokoch ho v USA automobilka stiahne z trhu.
Problémy so softvérom nový Golf neopúšťajú. Dôkazom je zvolávacia akcia, ktorá sa dotkne približne 56 000 vozidiel.
Aktuálna „zvolávačka“ Volkswagenu zasiahne modely Golf, Tiguan, Touran a T-Roc modelového roku 2020.
Po novom Golfe GTI a GTI Clubsport sa čakalo už len na najostrejšiu verziu ôsmej generácie.