Napriek slabým predajom elektromobilov koncernu VW automobilka nepočíta s tým, že by si jej dlhoročný bestseller uchoval pod kapotou spaľovacie motory.
Tento Golf nie je lacný, ale ani obyčajný. Veď ide o jeden z len 500 vyrobených exemplárov.
Mohla by to byť pekná rozlúčka, ak by nám najsilnejší Golf v histórii zamával „nadupaným“ 5-valcom od Audi.
Volkswagen predstavil modernizovaný „most“ medzi Golfom GTI a Golfom R. Zároveň ťaží zo zlepšení ôsmej generácie Golfu po veľkom facelifte.
Predaje za prvú tretinu roka ukazujú, že Európanom lacné autá nevadia. Rebríčku najpredávanejších modelov dominuje Dacia Sandero pred VW Golf a Peugeotom 208.
Vynovená ôsma generácia Golfu absolvovala dizajnové retuše, no najmä vylepšenia infotainmentu. Práve k nemu smerovali najväčšie výhrady.
Vráti sa viac hardvéru, ale manuálna prevodovka končí. Aj keď nutne nemusela. GTI má byť najvýkonnejšie v histórii.
Ďalšia generácia kultového Volkswagenu príde o spaľovací motor. Elektrický nástupca GTI sa predstaví skôr, ako by sme čakali.
Kultový Golf GTI to má po takmer pol storočí ohromnej kariéry zrátane. Budúcnosť hothatchu so slávnym logom je však istá.
Spolu s faceliftom ôsmej generácie Golfu sa schyľuje k veľkej zmene. Nie každého poteší.
Príbeh európskej automobilovej ikony sa poriadne „zamotáva“.
Pôvode mal stáť 20 000 eur, no neskôr automobilka zdvihla cenu na 25 000 eur. A teraz mení aj dizajn a dokonca názov.
Po 14 rokoch skončila nadvláda Golfu, na európskom tróne ho vystriedal Peugeot 208. Len s minimálnym odstupom za ním skončilo na 2. mieste Sandero.
Čo môže byť raritné na VW Golf, jednom z najpredávanejších áut Európy? To by ste sa čudovali.
Výročný Golf R 20 Years je najsilnejším Golfom všetkých čias. Teraz to dokázal na kultovom Nürburgringu.
Volkswagen bude musieť pomerne rýchlo opustiť predstavu, že sa stane európskou Teslou.
Vo februári sa v Európe predalo najmenej áut za posledných 40 rokov! Zato elektromobily excelovali. Dosiahli rekordný podiel 20 %.
Písal sa rok 2002. VW predstavil dovtedy najsilnejší Golf R32. A spolu s ním aj revolučnú dvojspojkovú prevodovku.
VW Golf ôsmej generácie mal byť softvérovou revolúciou. No práve tá mu spôsobila najväčšie problémy. Teraz dôjde na nápravu.
Šepkalo sa, že Golf ôsmej generácie má byť posledným. Pohľad do vývoja nových technológií VW však naznačuje niečo iné.