Vynovená ôsma generácia Golfu absolvovala dizajnové retuše, no najmä vylepšenia infotainmentu. Práve k nemu smerovali najväčšie výhrady.
Vráti sa viac hardvéru, ale manuálna prevodovka končí. Aj keď nutne nemusela. GTI má byť najvýkonnejšie v histórii.
Ďalšia generácia kultového Volkswagenu príde o spaľovací motor. Elektrický nástupca GTI sa predstaví skôr, ako by sme čakali.
Kultový Golf GTI to má po takmer pol storočí ohromnej kariéry zrátane. Budúcnosť hothatchu so slávnym logom je však istá.
Spolu s faceliftom ôsmej generácie Golfu sa schyľuje k veľkej zmene. Nie každého poteší.
Príbeh európskej automobilovej ikony sa poriadne „zamotáva“.
Pôvode mal stáť 20 000 eur, no neskôr automobilka zdvihla cenu na 25 000 eur. A teraz mení aj dizajn a dokonca názov.
Po 14 rokoch skončila nadvláda Golfu, na európskom tróne ho vystriedal Peugeot 208. Len s minimálnym odstupom za ním skončilo na 2. mieste Sandero.
Čo môže byť raritné na VW Golf, jednom z najpredávanejších áut Európy? To by ste sa čudovali.
Výročný Golf R 20 Years je najsilnejším Golfom všetkých čias. Teraz to dokázal na kultovom Nürburgringu.
Volkswagen bude musieť pomerne rýchlo opustiť predstavu, že sa stane európskou Teslou.
Vo februári sa v Európe predalo najmenej áut za posledných 40 rokov! Zato elektromobily excelovali. Dosiahli rekordný podiel 20 %.
Písal sa rok 2002. VW predstavil dovtedy najsilnejší Golf R32. A spolu s ním aj revolučnú dvojspojkovú prevodovku.
VW Golf ôsmej generácie mal byť softvérovou revolúciou. No práve tá mu spôsobila najväčšie problémy. Teraz dôjde na nápravu.
Šepkalo sa, že Golf ôsmej generácie má byť posledným. Pohľad do vývoja nových technológií VW však naznačuje niečo iné.
Posledné kolo emisných testov organizácie Green NCAP ukázalo, že naftové motory nemusia byť strašiakom.
Európsky trh s autami sa v auguste nemal čím chváliť. Napriek tomu tu máme zopár veľkých prekvapení.
Staré a lacné ešte nemusí znamenať nespoľahlivé. Tieto tri autá rozhodne stoja za to.
Americký výrobca elektromobilov v júni doslova valcoval európsky trh. A lekciu „veľkým menám“ dala aj lacná Dacia Sandero.
Po Golfe R prichádza na rad praktické kombi R Variant. Aj s ním však môžete zamieriť priamo na Nürburgring.