Nová generácia Škody Superb už nebude tak úplne česká. Jej výroba sa má presťahovať do Turecka.
Nemeckému Volkswagenu sa podaril husársky kúsok. Z modelového radu Passat vzniklo už 30 miliónov kusov. Takým výsledkom sa zatiaľ nemôže pochváliť žiaden konkurent strednej triedy. Na ružiach však dnes ustlané rozhodne nemá.
Passat je v strednej triede stále silným hráčom, lenže padá spolu s klesajúcim záujmom o tento segment. Dlhoočakávaná inovácia má predĺžiť jeho život.
Na autosalóne v Detroite predstavil Volkswagen modernizovaný Passat. Prichádza s novou maskou à la Touareg. Pod kapotou však končí 6-valec aj diesel.
Je rozhodnuté. Výroba Volkswagenu Passat sa z nemeckého Emdenu presunie do českých Kvasín. Rošád však bude viac. Karoq možno skončí v Bulharsku.
Jedna z ikon Volkswagenu to má nahnuté. Klasickým automobilovým triedam sa totiž nedarí.
Vynovený Passat očakávali mnohí už na ženevskom autosalóne. Nestalo sa tak. Príde až koncom roka. Prednosť dostal nový Touareg, ktorý automobilka predstavila v Pekingu.
Výrobu Passatu v nemeckom závode Emden sprevádzajú odstávky spôsobené zníženým dopytom. A teraz rieši Wolfsburg ďalší problém. Chýba mu jeden diel na finálnu montáž. Nedokončených je až 20 000 áut.
VW Passat, donedávna jeden z pilierov prosperity Volkswagenu, má problémy. Len v Európe klesol dopyt po tomto modeli vlani o viac ako osem percent.
Niekoľkodňová odstávka výroby Volkswagenu Passat v Emdene je dôsledkom poruchy v lisovni. Ovplyvnilo to aj ďalšie závody. Napríklad výrobu prevodoviek v Kasseli. Nemci špekulujú, že ide o dôsledok kauzy Dieslgate.
Po Passate, Passate Variant a Passate Alltrack, prichádza do výroby aj plug-in hybridná verzia GTE. Pod kapotou má spolu 160 kW. Vďaka batériám by si však mala vystačiť s rozprávkovo nízkou spotrebou 1,6 litra benzínu na 100 km.
Po predstavení Passatu, Passatu Variant a Passatu Alltrack prišla na rad aj najúspornejšia verzia BlueMotion. Samozrejme, ak vynecháme špecifický plug-in hybrid GTE. No aj tá má spotrebovať len 3,7 litra nafty.
Len v pondelok si zo Ženevy odniesol Volkswagen Passat titul víťaza európskej ankety Car of the Year 2015 a už tu máme ďalšie kolo svetovej súťaže World Car of the Year. Desiatka semifinalistov sa zúžila na troch kandidátov.
V predvečer otvorenia ženevského autosalónu zverejnila odborná jury výsledky ankety Car of the Year 2015. Automobilovým kráľom Európy je pre tento rok VW Passat. A to s obrovským náskokom.
Vlani predstavený VW Passat ôsmej generácie dostane čoskoro atraktívneho súrodenca v podobe 4-dverového kupé CC. Najprv sa však ukáže ako koncept. A to už v Ženeve.
Na ženevskom autosalóne obohatí Volkswagen modelový rad Passat o off-roadovo ladenú verziu Alltrack. Podvozku zvýšenému o 27 milimetrov sekundujú uzávierky XDS+.
Po príchode deviatej generácie Passatu je logické, že automobilka pracuje aj na veľmi úspešnej verzii CC. Toto štvordverové kupé by malo byť hlavnou hviezdou Volkswagenu na jarnom autosalóne v Ženeve.
Automobilka Volkswagen nahlásila krádež dvoch nových Volkswagenov Passat. To napriek tomu, že ešte nestihla zákazníkom dodať ani len jediný exemplár.
Nový Passat by mal byť o málo menší a ľahší. Po prvých oficiálnych skiciach zverejňuje nemecká automobilka ďalšie informácie o svojej kľúčovej novinke.
Ôsmu generácia Passatu predstaví Volkswagen na jesennom autosalóne v Paríži, no už dnes zverejňuje prvé oficiálne skice a stručné informácie. Príde o šesťvalec, ale dostane dvakrát preplňovaný diesel 2,0 TDI a plug-in hybridnú verziu.