V španielskom závode v Pamplone vyrábal Volkswagen Polo od roku 1984. V júni sa tu však jeho produkčné linky zastavili.
Volkswagen si pripomína 25. výročie prvého čistokrvného Pola GTI.
Euro NCAP zverejnilo výsledky najnovšieho kola crashtestov. Radosť má Renault, VW aj Lexus. Zaváhalo len nové BMW 2 Coupé.
Vynovené Polo si s motorom 1,5 TSI nekúpite. No odpustkom je „plnokrvný“ dvojliter verzie GTI.
Nebýva zvykom, aby automobilka tajila pri športovo orientovanom aute to najdôležitejšie – techniku pod kapotou.
Po facelifte Seatu Ibiza došlo aj na modernizované Polo. Hierarchiu zachováva technológiami z Golfu.
Modernizácia Seatu Ibiza a príchod novej Škody Fabia nemôže ostať bez wolfsburskej odpovede.
Fínsky magazín Tekniikan Maailma odhalil problém s bezpečnostnými pásmi niektorých modelov koncernu VW. Pravdepodobne to povedie k zvolávacej akcii. Za škandálom stojí opäť Takata.
Novému Polu ťažko niečo vyčítať. Je to brilantné auto s minimom nedostatkov. No napriek tomu mu čosi chýba. Niečo, čo by pritiahlo mladšiu klientelu. Nová Ibiza mu v tomto smere dáva poriadne na frak.
Zabudnite na downsizing. Nové ostré Polo prichádza s poctivým dvojlitrom. Chce útočiť na Golf?
Nová generácia Pola konečne dorazila na slovenský trh. Ponúkne zatiaľ päť motorov a tri úrovne výbavy. Základ štartuje na cene 10 990 eur. Aj s klimatizáciou a audiom.
Šiesta generácia Pola ostáva dizajnom verná evolúcii. Ale to je asi tak všetko, čo má spoločné s tou predchádzajúcou. Prináša totiž technológie, ktoré majú v triede subkompaktov svetovú premiéru.
Premiéra nového Pola je skutočne za rohom. Výstavnú premiéru síce absolvuje až v septembri vo Frankfurte nad Mohanom ale naživo ho Volkswagen ukáže už 16. júna.
Na svete je nový Ford Fiesta a tak koncern Volkswagen potrebuje účinnú protizbraň. Stane sa ňou ďalšia generácia Pola.
Svetovú premiéru má nové Polo naplánovanú na jesenný autosalón vo Frankfurte nad Mohanom. Na internete však už unikli fotografie predsériového prototypu, ktorý sa automobilka ani príliš nesnažila ukryť.
Nie, nebojte sa. Týka sa to len malých áut koncernu VW. V budúcnosti už naftové motory nedostanú. Diesel zmizne z Fabie, Pola či Audi A2.
Koncern Volkswagen vyhlásil už vlani veľký šetriaci plán. Za obeť mu s najväčšou pravdepodobnosťou padnú aj modely, o ktoré nie je dostatočný záujem.
Po roku tu máme opäť rebríček najúspešnejších modelov európskeho trhu. Jednotkou ostáva VW Golf pred Fordom Fiesta a Renaultom Clio. Náskok Golfu sa však opäť zväčšil.
Do vynoveného VW Polo sa konečne dostáva benzínový 3-valec 1,0 TSI. A to hneď do najúspornejšej verzie BlueMotion. Doplní tak naftového „abstinenta“ s motorom 1,2 TDI.
Konečne, nové Polo GTI sa vráti ku klasike. Dvojspojku DSG nahradí v základe manuálnou prevodovkou a komplikovaný motor 1,4 TSI Twincharger poriadnou preplňovanou jednaosmičkou.