Druhá najväčšia automobilka sveta zaznamenala vlani tržby na úrovni 222,9 miliardy eur, čo predstavuje pokles o 11,8 %.
Greenpeace upozorňuje, že Volkswagen si znížil pokuty za prekračovanie emisií tak, že desaťtisíce ekologických áut registroval vlani na seba.
Nový Caddy má interiér zhodný so súčasným Golfom 8 a stojí na modernej MQB platforme, čo sa podpísalo na podstatne lepšom jazdnom komforte.
Pokuty za neplnenie emisných limitov sú realitou. Nemecký Volkswagen už priznal, že bude platiť sankcie. A spolu s ním aj zákazníci.
Nepremožiteľný líder európskeho trhu neurobil za Atlantikom veľkú kariéru. Po predlhých 47 rokoch ho v USA automobilka stiahne z trhu.
Problémy so softvérom nový Golf neopúšťajú. Dôkazom je zvolávacia akcia, ktorá sa dotkne približne 56 000 vozidiel.
Nová generácia VW Multivan nebude len luxusnou verziou Transporteru T7. Postavia ju na platforme MQB.
Obavy o posun Škody do sfér lacnej Dacie nemajú reálny základ. Kradnúť zákazníkov má najmä Fordu či Francúzom.
Nabíjanie ostáva jedným zo zásadných problémov elektromobility. VW predstavuje inováciu, ktorá by mohla pomôcť.
Silnou stránkou naftového Arteonu je minimálna spotreba, znamenajúca dojazd na jedno natankovanie výrazne nad tisíc kilometrov.
Aktuálna „zvolávačka“ Volkswagenu zasiahne modely Golf, Tiguan, Touran a T-Roc modelového roku 2020.
V bratislavskom závode Volkswagen Slovakia sa od zajtra 23. decembra 2020 do 6. januára 2021 zastaví výroba, rovnako ju prerušila aj žilinská Kia.
Špekulácie o predaji viacerých značiek koncernu Volkswagen sa ukazujú, aspoň zatiaľ, ako predčasné.
Nová generácia VW Amarok nebude mať s tou predošlou nič spoločné. Vzíde totiž zo spolupráce s Fordom.
Novým predsedom dozornej rady nemeckého automobilového koncernu Daimler by sa mal stať bývalý šéf konkurenčných firiem.
Elektrická stratégia koncernu VW má aj svoje obete. Stávka na jednu kartu totiž vyvoláva napätie v najvyšších kruhoch.
Softvérové peripetie Volkswagenu s elektromobilom ID.3 majú byť minulosťou. On-line aktualizácia však možná nie je.
Autonómne vozidlá by mohli byť pripravené na uvedenie na trh v období rokov 2025 až 2030.
Bratislavský závod Volkswagen Slovakia sa stal víťazom jednej z najprestížnejších priemyselných súťaží v Európe. Získal titul Fabrika roka 2020 ako celkový víťaz v hlavnej kategórii.
Ešte pred pár rokmi sa zdalo nemysliteľné, že by Volkswagen ukončil výrobu Passatu. Ten čas však prichádza.