Volkswagen si pripomína 25. výročie prvého čistokrvného Pola GTI.
V teste Volkswagenu Golf Variant sme nazreli do minulosti a previezli sa v Lupe 3L.
To, čo býva zväčša nudnou a prísne formálnou akciou, sa zmenilo na arénu pre aktivistov.
Škody boli v hierarchii koncernu Volkswagen vždy pod logom VW. A tomu zodpovedala aj cena. Teraz sa to má zmeniť.
Nemecká spoločnosť ABT vyvinula solárne strešné panely pre predĺženú verziu elektrického retrovanu ID.Buzz.
Neuveriteľné. Člen predstavenstva Porsche Siegfried Wolf poslal Putinovi list so záchranným plánom.
Nová elektrická limuzína z Wolfsburgu nie je len ďalším elektromobilom rodiny ID.
Nemecký koncern z toho nemá asi radosť, ale čas sa vrátiť nedá.
Elektrický nástupca Passatu predstavia 17. apríla. Má mať dojazd až 700 km a kufor s objemom 532 litrov.
Príbeh európskej automobilovej ikony sa poriadne „zamotáva“.
Grafika obrazoviek pripomenie klasický Golf aj Beetle.
Volkswagen toľko váhal s otázkou predaja svojho závodu v ruskej Kaluge, až sa riešenia chytili Rusi. Dobre to veru nevyzerá.
Projekt "lacného" elektromobilu ID.2 napreduje. Nebude však nakoniec odvodený z konceptu VW ID.Life.
O vývoj pravdepodobne poslednej generácie spaľovacích motorov koncernu VW sa postará česká Škoda.
Jeden zo šiestich nových európskych závodov koncernu VW na akumulátory mal stáť v krajinách V4. Asi sa tak ale nakoniec nestane.
Už v lete by mal VW spustiť výstavbu novej továrne v Južnej Karolíne.
Už po dva a pol roku sa VW rozhodol vynoviť svoj kľúčový elektrický model ID.3. Bolo čo zlepšovať.
Nemecký koncern Volkswagen chce skoncovať s praktikami čínskych predajcov áut.
Vyrobených ich bolo viac ako 21,5 milióna kusov. Takýto Chrobák ale nezoženiete ani v múzeu.
Ani najväčšia európska automobilka sa nevyhla konštrukčným chybám. Pomenoval ich skúsený technik.