Cariad spôsobil oneskorenie vývoja niekoľkých koncernových modelov, odstávky ich výroby, masívny únik dát, miliardové straty - a všetci sú v pohode.
Nebolo by to prvýkrát, čo by sa nemecká automobilka podieľala na výrobe pre armádu. I keď v radikálne odlišných súvislostiach.
Volkswagenu sa ohromne darí v predajoch currywurstu. S nadhľadom sa dá povedať, že v predaji párkov je lepší ako v predaji áut.
Volkswagen ukázal koncept nového najlacnejšieho elektromobilu značky. Sériová verzia však dorazí k zákazníkom až v roku 2027.
Z Passatu je v Európe už len kombi Variant. Zato čínski zákazníci majú na výber až dva sedany. A za cenu, ktorú im môžeme závidieť.
Od elektromobilu Volkswagenu s cenou pod 20 000 nás delia ešte dva roky. No koncept uvidíme už v marci.
Šéf Volkswagenu Thomas Schäfer potvrdil, že automobilka predstaví v septembri nový malý crossover na báze elektromobilu ID.2.
Wolfsburg sa pochválil prvou snímkou konceptu, z ktorého vznikne najlacnejší elektrický model. I tak si naň pripravte 20 000 eur. Čo všetko sa za to dalo kúpiť ešte donedávna...
Zaparkoval, odletel a už sa nevrátil? Pred medzinárodným Letiskom Willyho Brandta v Berlíne stál viac ako rok opustený VW Golf.
Keď je v kríze Volkswagen, manažéri si znížia platy o 10 percent. Keď je v kríze Nissan, šéf si znížil plat o polovicu. To hovorí o prístupe veľa.
Malo ísť o zatváranie závodov a drastické prepúšťanie. Vedenie však s odbormi nakoniec dojednalo akýsi „čajový odvar“.
Ani takmer 40 miliónov predaných kusov nepresvedčilo Volkswagen, aby zachoval jeho výrobu v Európe.
Elektrická vlajková loď Volkswagenu je dôstojným nástupcom tradičného Passatu. No bez chýb nie je.
Reportáž nemeckého magazínu Bild ukazuje, že stávka Volkswagenu na elektrickú kartu bola riskantným krokom.
Pretočený „tachometer“ či zatajená oprava po havárii? Ani to nemusí byť najväčšia nočná mora pri kúpe auta z druhej ruky.
Je to ako keby Škoda v Českej republike skončila na tretej priečke. Fiatu sa to stalo doma v Taliansku.
Volkswagen v USA nikdy nedosiahol pozíciu, po akej túžil. Navyše roku 2015 jeho imidž tvrdo zasiahla aféra Dieselgate. Až teraz spravil krok, ktorý by ho mohol dostať na výslnie.
Druhá najväčšia automobilka na svete plánuje zatvoriť najmenej tri závody v Nemecku, prepustiť desaťtisíce zamestnancov, znižovať mzdy a ďalšie úsporné opatrenia.
Napriek slabým predajom elektromobilov koncernu VW automobilka nepočíta s tým, že by si jej dlhoročný bestseller uchoval pod kapotou spaľovacie motory.
Tento Golf nie je lacný, ale ani obyčajný. Veď ide o jeden z len 500 vyrobených exemplárov.