Hoci Volkswagen elektrifikuje, spaľovacie motory na vedľajšiu koľaj ešte neodsunul.
Aj keď Volkswagen už jednu čínsku fabriku predal a v druhej výrobu utlmil, závod v Nan-ťingu je prvým, ktorý v Číne úplne uzatvára.
Samozrejme, fyzických ovládačov nebude už nikdy toľko, ako ich mal VW Golf VII, ale rozhodne viac, ako ich má ten súčasný.
Čo môže byť raritné na Volkswagene Golf, jednom z najpredávanejších áut Európy? Tak to by ste sa čudovali.
Viacero automobiliek prehodnocuje svoje elektrické stratégie. Zdá sa, že to platí aj o Volkswagene, ktorý chcel ešte nedávno položiť Teslu na lopatky.
Ak by sme chceli ID.7 prirovnať k niečomu známemu, mohli by sme povedať – je to elektrický Passat. No v skutočnosti ide o viac.
Hoci lacný elektromobil Volkswagenu príde až koncom budúceho roka, predstavu o ňom si môžeme urobiť už dnes. A to veľmi presnú.
Volkswagen potvrdil, že vyvíja elektrického nástupcu kultového Golfu GTI. Nemal by prísť o svoju DNA.
Prečo si môže čínsky zákazník kúpiť takmer to isté auto od VW za polovicu?
Volkswagen s príchodom malého lacného elektromobilu poriadne mešká. No všetko je vraj na dobrej ceste.
Emisná aféra Dieselgate nekončí ani po desiatich rokoch. Nemecký súd odsúdil štyroch bývalých manažérov Volkswagenu.
Problémom alfanumerických názvov podľa VW je, že ľudia si k nim nevedia vytvoriť emotívny vzťah a navyše majú v označení modelov chaos.
Volkswagen už nie je najpredávanejšou značkou v Číne. Po 37 rokoch ho porazil BYD. Preto sa chystá veľká modelová ofenzíva.
Ambiciózny elektromobil ID.Buzz, ktorý má v Američanoch vyvolať spomienky na legendárny „Samba Bus“, sa musí vrátiť do servisov.
VW ID.2 má priniesť v predajoch elektromobilov značky doslova revolúciu. Stáť má totiž od 25 000 eur.
Na autosalóne v Šanghaji odštartuje VW novú čínsku ofenzívu. Trio noviniek vzniklo v Číne, pre Čínu a s čínskymi partnermi.
Na kanáli Drive Tribe sa objavilo neuveriteľné video. Týka sa raritného prototypu BMW M5 s nerealizovaným motorom W10 od Volkswagenu. Prsty v tom však BMW nemá. Je to presne naopak.
Volkswagen zverejnil prvú skicu nového pikapu Amarok. Trochu nám tým zamotal hlavu.
Po „trapasoch“ so softvérovou divíziou Cariad nie je vylúčené, že autá koncernu Volkswagen, vrátane Škody, využijú produkty čínskej spoločnosti EcarX.
Cariad spôsobil oneskorenie vývoja niekoľkých koncernových modelov, odstávky ich výroby, masívny únik dát, miliardové straty - a všetci sú v pohode.