Úroveň lokalizácie výroby áut v Rusku rastie, čo môže mať pozitívny vplyv aj na zvýšenie ich produkcie.
Z "ruského" Volva je už Automobile Motor Company a vyrábať bude nákladiak Next.
Rusko už má recept, ako zabezpečiť prosperitu svojim automobilkám. Zatiaľ to však nefunguje. Podobný osud môže postihnúť aj Volgu.
Mladí Rusi buď bojujú na Ukrajine, alebo utiekli pred povolávacími rozkazmi. Fabrikám začínajú chýbať zamestnanci. Platí to aj o ruskom AvtoVaze.
Na rozdiel od iných západných automobiliek, ktoré boli nútené "odpredať" svoje fabriky za jedno euro, Volkswagen dostane na ruské pomery mimoriadne štedrú sumu.
Hoci sa Kremeľ snaží vytvoriť dojem, že si ruský autopriemysel poradí bez zahraničných partnerov, opak je pravdou.
Hyundai najprv zvažoval obnovenie výrobu v Rusku, napokon však svoju fabriku predáva.
Neuveriteľné. Člen predstavenstva Porsche Siegfried Wolf poslal Putinovi list so záchranným plánom.
Ruský závod VW v Kaluge už stojí takmer rok. Teraz oň prejavili záujem Číňania. Dokonca tu chcú opäť vyrábať nemecké autá.
„Znárodnená“ fabrika Renaultu v Moskve sa má v decembri opäť rozbehnúť.
Z Ruska odchádza jedna veľká zahraničná automobilka za druhou. Sme zvedaví, kto posledný "zhasne svetlo".
Hovorilo sa, že ruský závod v Kaluge kúpi rakúska spoločnosť a bude tam ďalej vyrábať volkswageny pod inou značkou. Tá to poprela.
O ruský trh sa výrazne zaujímajú nielen veľké čínske automobilky, ale aj investori, ktorí plánujú získať vplyv v menších lokálnych značkách.
Pre definitívny odchod z ruského trhu sa najnovšie rozhodol Michelin. Krátko po ňom rovnaký zámer zverejnila aj spoločnosť Nokian Tyres.
Rusom kvôli sankciám chýba množstvo dielov na výrobu nových áut. Preto ich skúšajú zohnať v Ázii.
Výroba v Autotore pokračuje, aj keď musia niekedy prepravné kontajnery hodiny hľadať v prístave. Diely na autá prichádzajú záhadnými cestami.
Sankcie majú na ruský automobilový trh devastačné následky. Aby bolo možné udržať výrobu, Rusi sú zídu s emisnou normou až na nulu!
Kaluga v súčasnosti doslova "umiera" a AutoVaz v Togliatti sa bojí o svoju ďalšiu existenciu.
Renault ukončil výrobu v Moskve len pár hodín potom, ako na jeho bojkot vyzval ukrajinský minister zahraničných vecí.