Koronavírus a čipová kríza obrátili obchodnú filozofiu automobiliek naruby.
Automobilový priemysel čelí hrozbe masívneho prepúšťania. Ford už s čistkou zamestnancov začal.
Predaj nových osobných áut v Európskej únii sa v tomto roku zvýši asi o päť percent na zhruba 9,8 milióna vozidiel.
Už čoskoro môže Čína ohroziť Japonsko ako najväčšieho vývozcu áut planéty. V súčasnosti je druhá
Ruský závod VW v Kaluge už stojí takmer rok. Teraz oň prejavili záujem Číňania. Dokonca tu chcú opäť vyrábať nemecké autá.
Ruská automobilová výroba je na kolenách.
V období od júla do septembra 2022 - tretí kvartál - dosiahlo 16 analyzovaných automobiliek celkovo rekordné tržby a rekordné zisky.
„Znárodnená“ fabrika Renaultu v Moskve sa má v decembri opäť rozbehnúť.
Škoda Auto prechádza najväčšou zmenou vo svojej histórii. Jej dôvody objasňuje riaditeľ slovenskej divízie Škody Auto Jaroslav Hercog.
Európske automobilky zápasia s krízou. Trh sa na ich úkor snažia obsadiť Číňania.
Kia zvažuje výrobu elektromobilov mimo Kórey. Znamená to, že v Žiline by sa mohli začať vyrábať elektrické autá?
Nemecká automobilka zavelila na ústup z Ruska. Fabriku neďaleko Moskvy predá miestnemu investorovi.
Pôvodne mala čakať petrohradský závod Kie veľká modernizácia a výroba nových modelov. Nič z toho nebude.
Budúcnosť Volkswagenu aj Škody je v Rusku definitívne spečatená. Po mesiacoch váhania zaradil spiatočku.
Podľa S&P Global Mobility môžu prvé odstávky výroby nastať už v novembri a budú pokračovať celý budúci rok.
Mazda je ďalšou japonskou značkou, ktorá sa rozhodla skončiť nadobro svoje ruské aktivity.
Kríza ruského automobilového priemyslu pokračuje. A to odchodom ďalšieho silného hráča. Toyota zatvorí svoj závod v Petrohrade.
Automobilový sektor bol nepochybne najväčšou obeťou čipovej krízy.
Sankcie a odchod západných automobiliek z Ruska doslova zdevastoval tamojší automobilový priemysel.
Snímky z dronov ukazujú kolaps automobilového trhu a výroby v Rusku.