Škoda Auto prechádza najväčšou zmenou vo svojej histórii. Jej dôvody objasňuje riaditeľ slovenskej divízie Škody Auto Jaroslav Hercog.
Európske automobilky zápasia s krízou. Trh sa na ich úkor snažia obsadiť Číňania.
Kia zvažuje výrobu elektromobilov mimo Kórey. Znamená to, že v Žiline by sa mohli začať vyrábať elektrické autá?
Nemecká automobilka zavelila na ústup z Ruska. Fabriku neďaleko Moskvy predá miestnemu investorovi.
Pôvodne mala čakať petrohradský závod Kie veľká modernizácia a výroba nových modelov. Nič z toho nebude.
Budúcnosť Volkswagenu aj Škody je v Rusku definitívne spečatená. Po mesiacoch váhania zaradil spiatočku.
Podľa S&P Global Mobility môžu prvé odstávky výroby nastať už v novembri a budú pokračovať celý budúci rok.
Mazda je ďalšou japonskou značkou, ktorá sa rozhodla skončiť nadobro svoje ruské aktivity.
Kríza ruského automobilového priemyslu pokračuje. A to odchodom ďalšieho silného hráča. Toyota zatvorí svoj závod v Petrohrade.
Automobilový sektor bol nepochybne najväčšou obeťou čipovej krízy.
Sankcie a odchod západných automobiliek z Ruska doslova zdevastoval tamojší automobilový priemysel.
Snímky z dronov ukazujú kolaps automobilového trhu a výroby v Rusku.
Volvo na východe Slovenska preinvestuje 1,2 miliardy eur.
Škoda a závod Eurocar na začiatku tohto týždňa obnovili výrobu áut Škoda v závode v ukrajinskom Solomonove.
Uzbekistan môže byť záchranou pre mnohé firmy, ktoré nedokážu v Rusku vyrábať kvôli sankciám.
Aj takéto zúfalé riešenia plodí agresívna Putinova politika. Rusov oberá o prácu a núka im inú, ako za čias socializmu.
Čo bude s fabrikami koncernu VW v Rusku? To naznačil šéf tamojšieho zastúpenia v liste dílerom.
Opustená fabrika Renaultu v Moskve má začať vyrábať autá, ktoré tu schádzali z liniek pred desaťročiami.
Zúfalá situácia si pýta zúfalé riešenia. Takým má byť aj skupovanie domácich spotrebičov výrobcami áut.
Oslávencom sa stalo sivé SUV Dacia Duster. Stalo sa vozidlom s poradovým číslom 10 000 000. Toľko áut vyrobila Dacia od roku 1968.