Akoby nestačili problémy s nedostatkom polovodičov. Nad automobilovým priemyslom sa začína vznášať ešte väčší strašiak.
V tomto týždni sa v závodoch v Mladej Boleslavi a v Kvasinách nevyrábali autá v pondelok a utorok.
Kým automobilový priemysel brzdí nedostatok procesorov, americká Tesla láme výrobné aj predajné rekordy.
Škoda, tak ako mnohí iní svetoví výrobcovia, bojuje s čipovou krízou.
Výroba áut v Británii dosiahla nový negatívny rekord. V júli sa tam vyrobilo len 53 438 automobilov.
Nedostatok čipov zasiahol celý automobilový priemysel. V Rusku však našli čiastočné riešenie.
Trnavský Stellantis dostane 180 miliónov eur na rozbeh výroby nových áut. Ich názvy nechce prezradiť, no vieme ich aspoň odhadnúť.
Čipová kríza natvrdo zasiahla české fabriky Škody. Prakticky všetky prerušujú výrobu.
Tretia generácia Qashqaia bude vznikať pre Európu na modernizovaných linkách britského závodu v Sunderlande. Nissan doň investoval 466 miliónov eur.
Produkcia malých mestských vozidiel dotknutá nie je a beží ďalej podľa výrobného plánu.
Čipová kríza naberá na obrátkach. Nedostatok polovodičových súčiastok teraz dolieha aj na Renault.
Tatra Trucks ako jedna z mála automobiliek vlani nezastavila výrobu. K zákazníkom putovalo 1 186 vozidiel.
Vlani sa vo svete vyrobilo len 78 miliónov áut. Je to najhorší výsledok od roku 2010.
Absolútna väčšina automobiliek bojuje s drastickým poklesom registrácií. Tesla nie.
Seat má za sebou ťažký rok, no plánuje veľkolepú budúcnosť. Najmä elektrickú. Dôležitú úlohu v nej má zohrať práve Cupra.
V trnavskej automobilke Stellantis vyrobili 18. marca už 50-tisíci elektrický Peugeot e-208.
V najbližších piatich rokoch chce koncern do produkcie elektrických áut investovať približne 46 miliárd eur.
Vznik koncernu Stellantis umožnil nahliadnuť do účtovníctva Fiatu. Nie je to pekný pohľad.
V Dacii je "mŕtvo" Polovodičová kríza naberá na obrátkach.
Vlani dosiahla Tesla po prvýkrát v histórii zisk za celý rok. Vyrobila tiež rekordný počet áut a rekordný počet áut dodala.