Počet zamestnancov kolínskej fabriky klesne v priebehu dvoch rokov približne na 7 600. Pred piatimi rokmi ich bolo 20 000.
Kia vo svojom závode v Tepličke nad Váhom oficiálne spustila sériovú výrobu elektromobilu EV4. Je prvou elektrickou Kiou, vyrábanou v Európe.
Zambia patrí k najväčším exportérom medi a ďalších surovín. Teraz ich nechce len vyvážať, ale využívať doma na výrobu áut a komponentov.
Je to neudržateľné. Ford síce skončil vlaňajší rok v čiernych číslach, ale elektrická divízia Model e ho ťahá ku dnu.
Biznis s elektromobilmi je extrémne náročný. Ukazuje to ďalší bankrot startupu. Sľuboval, že prerazí s elektrickými dodávkami.
Aj na výrobný závod Hyindaia v českých Nošoviciach dolahlo ochladenie záujmu o elektromobily.
V Oakville sa mali pôvodne vyrábať elektromobily. Ford však investuje 2,3 miliardy dolárov na zmenu technológií tak, aby tam začali produkovať veľké pikapy.
Fordu stávka na elektromobily nevyšla. V Európe ruší fabriky a vo veľkom prepúšťa. Nemá odbyt.
Obyvatelia nemeckej obce Grünheide sa boja rozširovania gigafabriky Tesly, veľká väčšina hlasujúcich sa v nezáväznom referende vyslovila proti.
Podnikové noviny Škodovácky odborár informovali o úspešnom spustení testovacej fázy výroby druhého elektromobilu Škody.
Agentúra Bloomberg priniesla zaujímavú reportáž zo Slovenska. Tvrdí, že o prácu môže prísť až 85 000 ľudí.
Čínska automobilka BYD už dávnejšie avizovala výstavbu svojho prvého európskeho závodu. "Pytačky" nakoniec vyhralo Maďarsko. Slovensko ťahá za kratší koniec.
Prepúšťanie zamestnancov a úsporný balík vo výške takmer 11 miliárd eur. To je plán na záchranu elektrických Volkswagenov.
Zavedenie ochranných opatrení proti dovozu lacných čínskych elektromobilov je dvojsečná zbraň.
Lucid na každom aute prerába vyše 300-tisíc eur, predáva málo a začína mu akútne chýbať hotovosť.
Po oznámení o znížení výroby elektromobilov v nemeckej továrni v Zwickau koncern Volkswagen oznámil rovnaký krok aj v tej bruselskej.
Podľa analýzy budú čínske značky reálnou hrozbou pre európskych výrobcov o 5 až 7 rokov. V najbližšom období ňou bude Tesla.
Aby sa vyhli obvineniu z protekcionizmu, Francúzi chcú sledovať uhlíkovú stopu výroby elektromobilov a na jej základe rozhodovať o dotáciách.
Tesla oznámila, že v plánovanej gigafactory v Mexiku pripravuje nový „rozbalený“ proces výroby. Ušetriť má 50 % nákladov.
Nápad Tesly s obrími dielmi karosérie sa zapáčil mnohým automobilkám. Ale pozor, má to aj svoje riziká.