Rýchlostná cesta R2 z Trenčína juhom SR do Košíc, R7 z Bratislavy na Lučenec, R3 z Trstenej na juh do Šiah a R4 od Duklianskeho priesmyku smerom na juh po hranicu s Maďarskom.
Slovensku sa míňajú eurofondy na výstavbu diaľnic. Najväčšia výzva pre novú vládu bude nájsť zdroje na ich financovanie.
Diaľničné prepojenie Bratislavy a Košíc je reálne po roku 2020. V rozhovore pre Pravdu to hovorí Ľubomír Palčák, generálny riaditeľ Výskumného ústavu dopravného v Žiline.
Počas volebného obdobia vlády Róberta Fica na Slovensku rekordne rýchlo pribudli nové diaľnice. Rezort dopravy si však stanovil ešte ambicióznejšie ciele.
Vodiči dostanú vianočný darček v podobe otvoreného nového diaľničného úseku D1 Fričovce – Svinia. Podľa informácií Pravdy bude úsek sprejazdnený 17. decembra.
V budúcom roku pôjde zo štátneho rozpočtu priamo do ciest a železníc menej peňazí ako v roku 2015. Výstavbu diaľnic to však nezastaví.
Stavebná produkcia na Slovensku rekordne stúpa. Veľký podiel na tom má budovanie diaľnic, ktoré v júni zaznamenalo najväčší objem investovaných peňazí v histórii.
Od rána je vo Vraní, mestskej časti Žiliny, pre zosuv svahu vyhlásená mimoriadna situácia.
Meškanie vo výstavbe kľúčovej diaľnice D1 na východe Slovenska by sa nemalo viac zväčšovať. Pomohla tomu reštrukturalizácia v Doprastave.
Ukazuje sa, že zosuv pôdy v horskom masíve pri Šútove v okrese Martin bude mať výraznejšie dosahy na výstavbu severnej D1, ako sa zdalo.