Vodiči si na výtlkoch najčastejšie poškodili svoje auto v Bratislavskom, Žilinskom a Nitrianskom kraji.
Briti majú „kladivo na výtlky“. Nič rýchlejšie na opravy dier v cestách vraj zatiaľ neexistuje.
Každú zimu je mnoho ciest ako tankodrom. Ak si na výtlku poškodíte koleso, máte vôbec šancu domôcť sa náhrady škody? A čo keď sa zraníte na neupravenom chodníku? Odpovieme v relácii Ide o právo.
Auto pre našincov nie je samozrejmosťou, ani lacnou záležitosťou. Slovensko patrí do prvej päťky krajín EÚ s najvyšším počtom ľudí, ktorí si ho nemôžu dovoliť.
Kvalita ciest sa po zime výrazne zhoršila. Vodiči sa stretávajú s deravým povrchom vozoviek na celom území Slovenska.
Cesta prvej triedy, ktorá pripomína skôr tankodróm, je v strednom Liptove. Slúži ako dopravná tepna pre asi 10-tisíc obyvateľov z priľahlých obcí.
Ford pracuje na systéme varovania pred dierami na ceste. A nielen to. Spojí ho s adaptívnym podvozkom a navigáciou.
Výtlk prekrytý výtlkom. Aj takto vyzerali doteraz cesty v centre Štrbského Plesa. Nerobilo to dobrý dojem a radosť z nekvalitných ciest nemali vodiči, no ani peší turisti.
Práce na opravách výtlkov dočasne zastavilo ochladenie, cestári chcú však s opravami pokračovať. V Košiciach je na údržbu komunikácií mesta vyčlenených 1,5 milióna eur.
Mestská časť opravila výtlky na cestách tretej a štvrtej triedy v jej správe, chodníky a parkoviská na ploche takmer 2-tisíc štvorcových metrov.
Defekty na pneumatikách, poškodené disky, zničené nápravy, čapy, tlmiče. Turčianska betónová cesta je v dezolátnom stave, čo malo za následok nejednu dopravnú kolíziu.
Výtlky na vedľajších cestách od Trnavy po Košice by sa mali plátať rýchlejšie, naopak, v okolí Bratislavy bude na opravy výrazne menej peňazí.
Práce na oprave najpoškodenejších úsekov Račianskej ulice za takmer 690 tisíc eur ukončil v utorok bratislavský magistrát.
HANA FÁBRY: Zima, leto, všetko jedno, v každej sezóne počúvame o výtlkoch. Oprávnene, povie si vlastník dopravného prostriedku.