V testovanom BMW X1 vynikajúco spolupracuje naftový motor s malým elektromotorom. Výsledkom je výborná spotreba a veľmi slušná dynamika.
BMW X6 sme vyskúšali so základným motorom. Nafta mu vyložene svedčí, výkonu má prebytok a zostáva aj relatívne úsporné.
Bavorská automobilka zaradila do modelového radu 5 už piaty plug-in hybrid. Posledný prírastok je však výnimočný.
Kupé s benzínovým šesťvalcom? Čo viac si môžeme priať? Rad 4 od BMW navyše ponúka aj dvojicu dverí v zadnej časti auta.
Modely BMW radu 4 dostali na jar štvoricu nových motorov. Generačná obmena sa však neobišla bez znižovania zdvihového objemu, a preto sa pod označením 430i skrýva už len benzínový štvorvalec.
BMW radu 7 je vrchol ponuky nemeckej značky. V roku 2015 automobilka začala predávať nový a zároveň šiesty vrchol svojej existencie.
Čas na nikoho nečaká. Ani na také skvosty, akým bezpochyby je BMW radu 5. Jeho dôchodok sa nezadržateľne blíži.
BMW v posledných rokoch objavilo zlatú baňu. Ide o karosériu v štýle kupé posadenú na vyššom podvozku, ktorý poznáme z SUV.
BMW neponúka len športové modely ale aj cestovanie prvou triedou. Presne takto môžeme zhodnotiť týždenný pobyt v sedane radu 5, ktorý rozmaznáva všetkých.
Prvé „bavorské“ MPV sa dočkalo pohonu oboch náprav. Za označením xDrive sa však tentoraz skrýva iná technika, než akú poznáme z modelov X1, X3 či X5.