Kolekcia sa neobmedzuje len na superautá a luxusné vozidlá. Zahŕňa tiež rôzne veterány, modely vyrobené na mieru a dokonca aj vojenské vozidlá.
Môže sa dnes ešte vôbec čosi také stať? Zdá sa, že objavy automobilových pokladov nemajú konca.
Je neuveriteľné, že ešte stále sa čosi také môže vôbec stať. Utajovaná zbierka vyplávala na svetlo sveta po dlhých rokoch.
McLaren je vo finančných problémoch už dlhšie a nedarí sa mu dokončiť superšport Artura.
Svet je chudobnejší o 70 zberateľsky cenených áut. Pravdepodobne podpaľač zmenil túto mnohomiliónovú zbierku na šrot.
Zázraky sa skutočne dejú. Na svetlo sveta vyplávala úžasná súkromná kolekcia starých áut. A nejde o nejaký „šrot“.
Autá začal nakupovať, keď mal 20 rokov a nikdy s tým neprestal. Teraz má na krku už šesť krížikov a na nádhernom pozemku v Britskej Kolumbii viac ako 340 vrakov.
Ron Hackenberger je ďalším, ktorý podľahol zberateľskej vášni na hrane patológie. Vždy, keď sa dostal k peniazom, kúpil nové autá. Nikdy sa však o ne nestaral. Tak aj vyzerajú. Teraz ich predáva. Jeho láskou bol Studebaker.
Spravodlivosť vás vždy doženie. Stalo sa to aj Luigimu Campianovi. Tento majiteľ talianskej bezpečnostnej agentúry akosi zabudol platiť dane. A mal jednu slabosť. Nakupoval autá.
Dennis Eriksson bol zberateľ ako mnoho iných. Jeho záľuba však prerástla do gigantických rozmerov. A keďže išlo o pobožného a bezdetného človeka, svoj majetok odkázal cirkvi. Tá objavila poklad za milióny.
Hovorí vám niečo meno Ion Tiriac? Dnes už asi nie, v Rumunsku je to ale veľká celebrita. Bývalý tenista a neskôr tréner Borisa Beckera či úspešný multipodnikateľ je najbohatším Rumunom súčasnosti. A tak vyzerá aj jeho zbierka áut.