Druhá zrážka vlakov ukázala na množstvo problémov železníc.
Dva nové rýchliky sa zrazili medzi Pezinkom a Svätým Jurom - čo to znamená pre vlakovú dopravu a cestujúcich?
Nákladní železničiari štátu sú v strate. Šéf AROS-u potvrdil, že prognózy nie sú dobré pre nikoho na tratiach. Čo vlaky čaká a ako to zvládne ekonomika?
Na cestu stačí bežný lístok na mestskú hromadnú dopravu (ATAC), ktorý stojí len okolo 1,50 € a platí aj v metre.
Železničná doprava v smere do Bratislavy je zastavená.
Obnova trate Bratislava – Viedeň skráti jazdu na 40 minút, zlepší bezpečnosť a zníži emisie. Železnice priblížili, kedy spoje spustia aj prečo meškajú.
Dve neplnoleté osoby zasiahol na železničnej stanici v Malackách elektrický prúd. Stalo sa tak po tom, čo vyliezli na odstavený vlak.
Polícia žiada mladú svedkyňu, ktorá udalosť oznámila vlakvedúcej, aby sa prihlásila na polícii.
Prevrátený kamión odstavil aj železničnú trať. Vznikajú kolóny. Železnica zabezpečuje náhradnú dopravu autobusmi.
Výstavba bude prebiehať na západe Slovenska. Hlavné mesto sa zameria na mestá a obce, kde najprudšie rástol počet obyvateľov.
Švajčiarska železničná spoločnosť Rhaetian Railway vypravila 1,9 kilometra dlhý vlak zložený zo stovky vagónov.
Matej PETROCI: Pre drvivú väčšinu cestujúcich budú vlaky jazdiť rýchlejšie a častejšie. Tí ostatní by mali cestovať porovnateľne dlho ako dnes.
Na trati by mali premávať vlaky s minimálnou rýchlosťou 250 kilometrov za hodinu.
Koľajnice na takmer piatich kilometroch, smerujúce do Česka, čoskoro vynovia. Rýchlosť sa zvýši na 120 km/h.
Chcú dosiahnuť, aby tieto mestá spájala nielen nákladná železničná doprava, preto v marci zorganizujú konferenciu.
Ruský prezident spravil z arktickej oblasti Ruska strategickú prioritu, pričom nariadil masívne investície do vojenskej infraštruktúry a ťažby nerastov.
Zároveň dnešným dňom sa spúšťa v týchto vozidlách predaj cestovných lístkov využitím mobilných automatov.
Vo vnútroštátnej doprave pocítia zmeny najmä cestujúci na južnej trase z Bratislavy do Košíc.
Až 400 metrov dlhý vlak bude mať 14 vagónov a jeho povrch bude zo špeciálneho stmievacieho skla.
Podľa ZSSK by mohli situáciu zlepšiť nové vlaky aj zrekonštruovaná trať.