Švajčiarska železničná spoločnosť Rhaetian Railway vypravila 1,9 kilometra dlhý vlak zložený zo stovky vagónov.
Matej PETROCI: Pre drvivú väčšinu cestujúcich budú vlaky jazdiť rýchlejšie a častejšie. Tí ostatní by mali cestovať porovnateľne dlho ako dnes.
Na trati by mali premávať vlaky s minimálnou rýchlosťou 250 kilometrov za hodinu.
Koľajnice na takmer piatich kilometroch, smerujúce do Česka, čoskoro vynovia. Rýchlosť sa zvýši na 120 km/h.
Chcú dosiahnuť, aby tieto mestá spájala nielen nákladná železničná doprava, preto v marci zorganizujú konferenciu.
Ruský prezident spravil z arktickej oblasti Ruska strategickú prioritu, pričom nariadil masívne investície do vojenskej infraštruktúry a ťažby nerastov.
Zároveň dnešným dňom sa spúšťa v týchto vozidlách predaj cestovných lístkov využitím mobilných automatov.
Vo vnútroštátnej doprave pocítia zmeny najmä cestujúci na južnej trase z Bratislavy do Košíc.
Až 400 metrov dlhý vlak bude mať 14 vagónov a jeho povrch bude zo špeciálneho stmievacieho skla.
Podľa ZSSK by mohli situáciu zlepšiť nové vlaky aj zrekonštruovaná trať.
Cez leto bude do Chorvátska premávať aj Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK).
Pokračujú práce na modernizácii trate v úseku Poprad – Lučivná. Začalo sa s nimi v júli minulého roka a doteraz sa tam podarilo preinvestovať 13 miliónov.
Ministerstvo dopravy poskytlo pomoc zatiaľ iba Železniciam SR a Železničnej spoločnosti Slovensko. Chcú ju aj nákladní vlakoví dopravcovia.
S mosulskou stanicou zmizla veľká časť minulosti. Pred takmer 100 rokmi práve sem umiestnila Agatha Christie dej niektorých svojich románov.
Záujemcovia majú 51 dní na predkladanie žiadostí o účasť na verejnej súťaži.
Počas posledných dní sa na železničných tratiach v Česku stala séria vážnych nehôd.
Cestujúci sa rýchlejšieho cestovania vlakom na Záhorí tak skoro nedočkajú.
Ak najkratší komerčný let sveta trvá okolo 50 sekúnd, prečo by železnica mala zaostávať?
Železničná polícia apeluje na rodičov, aby svoje deti naučili, že železnica nie je v žiadnom prípade miestom na hranie.
Výlet do Tatier električkou si v jej začiatkoch nemohol dovoliť každý, cesta z Popradu stála dve koruny.