Na slovenských železniciach v poslednom čase prebiehajú veľké zmeny. Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) mení cestovný poriadok.
Štyri nočné rýchliky Železničnej spoločnosti Slovensko v rámci testu počas štyroch mesiacov sprevádzajú príslušníci bezpečnostnej služby.
Železničný dopravca RegioJet sa takmer po troch rokoch vráti so svojimi vlaky na trasu medzi Bratislavou a Žilinou.
Národný dopravca pre zvýšený záujmu cestujúcich pri príležitosti Sviatku všetkých svätých a Pamiatky zosnulých posilňuje dopravu po celom Slovensku.
Železničná spoločnosť Slovensko sa chce zapojiť aj do súťaže na výber dopravcu na trati Bratislava - Komárno.
V súčasnosti jazdí na trati súkromný dopravca RegioJet, ktorému sa končí zmluva vo verejnom záujme v decembri 2020.
Železničná spoločnosť má víziu. V roku 2030 prepraviť vlakmi 100 až 150 miliónov cestujúcich a tak odbremeniť slovenské cesty.
Posilnenie vlakovej dopravy na trati medzi Žilinou a Čadcou o nové ranné spoje poteší stovky ľudí, ktorí denne dochádzajú do Kysuckého Nového Mesta.
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s. (ZSSK) dosiahla za osem mesiacov tohto roka tržby z prepravy cestujúcich vo výške 60,57 mil. eur.
ZSSK v rámci Európskeho týždňa mobility vypravuje všetky osobné vlaky, regionálne expresy, ako aj tatranské električky a zubačky so zľavou 50 percent.
Železničné trate sa privatizovať nebudú. Štát sa nechce zbavovať tratí, ale súťažou dopravcov, súkromných aj štátneho, chce zaistiť lepšie služby pre cestujúcich.
Združenie alternatívnych železničných dopravcov v Európe AllRail má obavy o férovosť verejnej súťaže na prevádzku na regionálnej trati Žilina - Rajec.
Železničná spoločnosť Slovensko predpokladá, že do roku 2025 by mal mať byť klimatizovaný celý jej vozový park.
Železničná spoločnosť Slovensko prepravila v prvom polroku tohto roka vyše 38 miliónov cestujúcich, 15 miliónov bezplatne.
Európska komisia zastavila vyšetrovanie štátneho železničného dopravcu Železničná spoločnosť Slovensko.
Železničná spoločnosť Slovensko v súčasnosti nemá dostatočný počet prevádzkyschopných reštauračných a bistro vozňov na plnenie grafikonu.
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s. (ZSSK) začína s najväčšou modernizáciou vozidlového parku vo svojej histórii.
Na železniciach začala v nedeľu 9. júna platiť druhá tohtoročná takzvaná letná zmena cestovného poriadku.
Medzi Bratislavou a Prahou bude premávať nový pár vlakov kategórie railjet.
Počet odrieknutých alebo zmeškaných vlakov nad tridsať minút z viny dopravcu sa z roka na rok zvyšuje, uviedlo hnutie OĽaNO.