Na 74-kilometrovej železničnej trati 15 rokov chodili len nákladné vlaky. Teraz sa tam má vrátiť osobná vlaková doprava.
V nedeľu 25. marca sa v skorých ranných hodinách zmení zimný čas na letný, čo ovplyvní 6 vlakov ZSSK.
Železničná doprava na Slovensku je totiž podľa generálneho riaditeľa ZSSK Filipa Hlubockého desiatky rokov podfinancovaná.
Železničná spoločnosť Slovensko podpísala zmluvu na dodanie 25 vlakových elektrických jednotiek v hodnote 160 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty.
Cesta vlakmi InterCity medzi Košicami a Bratislavou potrvá od nedele kratšie. Dôvodom je odstránenie viacerých výluk.
Dva vlaky majú poruchu motora pre chybu vodného čerpadla a ďalšie dva majú prasknutý chladič, pričom odstránenie porúch bude podľa garancie bezplatné.
Viac ako polovica vlakov, ktoré mali nahradiť staré modely z roku 1975, je mimo prevádzky, tvrdí OĽaNO. Ministerstvo sa voči hnutiu ohradilo.
Štát už uhradil Železničnej spoločnosti 209 miliónov eur prostredníctvom záloh, doplatiť by mal ďalšie milióny.
Pre zvýšený záujem cestujúcich ZSSK v najbližších dňoch vypraví ešte dva mimoriadne rýchliky. Vlaky zo západu na východ a späť sa postupne zapĺňajú.
Železničná spoločnosť Slovensko odhaduje, že za celý rok 2017 prepravila celkovo 72 miliónov cestujúcich, medziročne viac o desať percent.
Záujem ľudí o cestovanie vlakmi narastá aj pred blížiacim sa Silvestrom. Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) preto pridáva ďalšie vozne k InterCity (IC) vlakom.
Železničná spoločnosť Slovensko počas vianočných a novoročných sviatkov posilní vlaky.
Na Slovensku sa vybudujú tri pracoviská technicko-hygienickej údržby vlakových súprav za viac ako sto miliónov eur.
Rýchliky Železničnej spoločnosti Slovensko medzi Bratislavou a Púchovom môžu jazdiť od 10. decembra rýchlosťou 160 kilometrov za hodinu.
Cestujúcich pribúda. Kvalita vozňov a rýchlosť stále zaostávajú. Generálny riaditeľ ZSSK Filip Hlubocký v rozhovore pre Pravdu priznáva, že s niektorými službami nie je spokojný.
Rýchliky medzi Bratislavou a Púchovom budú od 10. decembra tohto roka jazdiť rýchlosťou 160 kilometrov za hodinu.
Železničná spoločnosť Slovensko dosiahla pri IC vlakoch za desať mesiacov tohto roka prevádzkový zisk 1,7 milióna eur.
Železničná spoločnosť Slovensko zvýšila ohodnotenie rušňovodičov, ale aj iných profesií na úseku prevádzky a údržby.
Železničná spoločnosť Slovensko zrušila verejnú súťaž na prenájom klimatizovaných lôžkových vozňov predbežne za 47 mil. eur bez DPH.
Vlaky začínajú praskať vo švíkoch. Týka sa to najmä rýchlikov na vyťažených ťahoch, ale aj ranných a podvečerných osobných vlakov.