Najmenej 50 ľudí utrpelo pri nehode zranenia.
Príčina nešťastia nebola bezprostredne známa. K incidentu došlo v meste Gdyňa.
Rušňovodič nákladného vlaku z doposiaľ neznámych príčin ignoroval návestidlom signalizovaný zákaz.
Železničné nešťastie vyvolalo masové, niekedy násilné protesty proti vláde.
Päť týždňov po najhoršom železničnom nešťastí v Grécku, pri ktorom zahynulo 57 ľudí sa čiastočne obnovila premávka.
Grécka polícia čelí silnej kritike verejnosti za to, ako pristupuje k demonštráciám vyvolaných tragédiou z 28. februára.
Podľa kritikov hlavný podiel na nehode nesie vláda, ktorá železničnú dopravu roky zanedbávala.
Vlakovú dopravu vláda obnoví, až keď bude maximálne bezpečná. Podľa ministra by to mohlo byť do konca mesiaca.
59-ročný muž bol obvinený z podielu na "smrti veľkého počtu ľudí".
Prednosta železničnej stanice v Larise priznal čiastočnú zodpovednosť za tragédiu. Čelná zrážka dvoch vlakov si vyžiadala 57 obetí.
Po nehode niekoľko vagónov začalo horieť a identifikácia niektorých obetí je tak veľmi sťažená.
Prednosta stanice v Larise sa už k chybe priznal, informujú miestne médiá.
Najmenej troch mŕtvych a vyše desať zranených si v piatok v strednej časti Chorvátska vyžiadala zrážka osobného vlaku so stojacim nákladným vlakom.
Národný prevádzkovateľ železničnej infraštruktúry Adif uviedol, že lokomotíva mala problémy s brzdami.
Na mieste zasahovalo približne 200 záchranárov a policajtov.
Nehoda sa zaobišla bez vážnejších následkov, ľahko sa zranilo niekoľko osôb.
K nehode vlakov došlo na Domažlicku v Plzenskom kraji na jednokoľajovej trati. Obidvaja strojvodcovia pri čelnej zrážke zahynuli.
Najmenej 32 ľudí prišlo o život a 64 utrpelo zranenia pri zrážke dvoch rýchlikov na juhu Pakistanu.
Prvá súprava prudko zastavila, keď niekto použil ručnú brzdu, druhá do nej narazila.
Jeden z vlakov náhle zastavil po tom, ako neznámi pasažieri aktivovali vo viacerých jeho vozňoch núdzové brzdy. Do nehybného vlaku následne zozadu narazila druhá lokomotíva.