Praktické 7-miestne kombi Dacia Jogger má bezpečnostný problém. Týka sa vozidiel vyrobených v marci až októbri 2024.
Predajcovia nemôžu klientom odovzdať už hotové a dovezené Dustery. Všetky musia prejsť dodatočnou kontrolou.
V roku 2024 oznámili automobilky celkom 249 zvolávacích akcií, ktoré sa týkali 256 modelov od 41 značiek. Tu je ich prehľad.
Jaguar je v stave kómy. A do toho všetkého rieši automobilka staré hriechy. A poriadne drahé.
Tak tomuto sa hovorí zlý deň v práci. Doplatilo na to takmer 23 000 majiteľov elektrickej vlajkovej lode Kia.
Automobilka Škoda zvoláva tento týždeň do servisov 3 583 vozidiel modelového radu Fabia a Roomster.
Do servisov musia Nissany Leaf z rokov 2018 až 2020. Ich batérie môžu pri rýchlonabíjaní začať horieť.
Podľa webu Teslarati má Porsche obrovské problémy s elektrickým modelom Taycan. Nejaké z nich priznáva, ale skutočný rozsah tají.
Týka sa to prakticky celého portfólia. Je na rade Európa?
Zatiaľ sa zvolávacia servisná akcia týka len modelov predávaných v USA. Dva z nich však dobre poznáme aj v Európe.
Na odstránenie problému s benzínovými motormi si musela kórejská automobilka odložiť viac ako 220 miliónov eur.
Zvolávacích akcií súvisiacich s batériami elektromobilov stále pribúda. Nevyhne sa im ani Porsche a Audi.
Kedy sa to skončí? Aj po 11 rokoch od vypuknutia škandálu smrtiacich airbagov Takata sa objavujú ďalšie milióny postihnutých áut.
Problémy s brzdami sa týkajú takmer celého modelového radu X, radu 5, 7, značky Mini, niektorých elektromobilov a dokonca aj Rolls-Royceu Spectre.
Elektrické Mini Cooper si síce rýchlo získalo priazeň zákazníkov, no tí musia teraz späť do servisu.
Aj majster tesár sa občas utne. Tentoraz sa to stalo Porsche. Do servisov zvoláva 150 000 hriešne drahých Taycanov.
Ford sa pokúša od roku 2015 vymeniť nebezpečné airbagy Takata v 765 600 autách. Niektorí zákazníci však zvolávaciu akciu ignorujú.
Predaj „apokalyptického“ pikapu Cybertruck sa ešte ani poriadne nerozbehol a Tesla musí zvolať 3 878 vozidiel, ktoré sa už dostali k zákazníkom.
Slávna talianska automobilka mala o tomto probléme vedieť od roku 2021, napriek tomu chybu neodstránila.
Do servisov sa musia vrátiť modely Hyundai Ioniq 5 a 6, Kia EV6 a Genesis GV60, GV70 a G80.