Na odstránenie problému s benzínovými motormi si musela kórejská automobilka odložiť viac ako 220 miliónov eur.
Zvolávacích akcií súvisiacich s batériami elektromobilov stále pribúda. Nevyhne sa im ani Porsche a Audi.
Kedy sa to skončí? Aj po 11 rokoch od vypuknutia škandálu smrtiacich airbagov Takata sa objavujú ďalšie milióny postihnutých áut.
Problémy s brzdami sa týkajú takmer celého modelového radu X, radu 5, 7, značky Mini, niektorých elektromobilov a dokonca aj Rolls-Royceu Spectre.
Elektrické Mini Cooper si síce rýchlo získalo priazeň zákazníkov, no tí musia teraz späť do servisu.
Aj majster tesár sa občas utne. Tentoraz sa to stalo Porsche. Do servisov zvoláva 150 000 hriešne drahých Taycanov.
Ford sa pokúša od roku 2015 vymeniť nebezpečné airbagy Takata v 765 600 autách. Niektorí zákazníci však zvolávaciu akciu ignorujú.
Predaj „apokalyptického“ pikapu Cybertruck sa ešte ani poriadne nerozbehol a Tesla musí zvolať 3 878 vozidiel, ktoré sa už dostali k zákazníkom.
Slávna talianska automobilka mala o tomto probléme vedieť od roku 2021, napriek tomu chybu neodstránila.
Do servisov sa musia vrátiť modely Hyundai Ioniq 5 a 6, Kia EV6 a Genesis GV60, GV70 a G80.
Zvolávacia akcia sa týka všetkých modelov z portfólia Tesly, ovládanie systému Autopilot v nich vraj nie je bezpečné.
Je pravidlom, že ak vám auto na LPG dodá priamo výrobca, je to najlepšie a najbezpečnejšie riešenie. Teraz to ale celom neplatí.
Stellantis odporúča, aby plug-in hybridné Jeepy majitelia nenabíjali a parkovali na otvorenom priestranstve ďalej od iných vozidiel.
Zvolávacia akcia sa týka populárneho SUV RAV4 z modelových rokov 2013 až 2018. Problémové autá boli predávané v USA, Kanade a v Mexiku.
Kia a Hyundai oznámili za Atlantikom obriu zvolávaciu akciu. Majiteľom dotknutých áut zakázali parkovať v garážach.
Kauza „ignorovania“ prísady AdBlue v naftových autách značiek Peugeot, Citroën, Opel a DS sa asi posúva do novej fázy. Aj keď veľmi zvláštne.
Problémy s trakčnou batériou alebo s jej upevnením sú dôvodom početných zvolávacích akcií elektromobilov a hybridov.
Viacero majiteľov Renaultov tvrdí, že francúzska automobilka vedela o problémoch motora 1,2 TCe, napriek tomu neuskutočnila zvolávaciu akciu.
Oprava bude zrejme len softvérová a bude možná na diaľku. Zlyhanie bŕzd koncom roku spôsobilo v Číne niekoľko nehôd, minimálne dve z nich skončili tragicky.
Do servisov musia ísť státisíce ďalších modelov BMW, Audi či Škoda. To takmer desať rokov od vypuknutia škandálu Takata.