Konkurenciu má nový Citroën C3 Aircross deklasovať cenou aj siedmimi sedadlami.
Zvíťazil zdravý rozum? Citroën po dvoch rokoch opäť vrátil do ponuky Berlinga klasické motory.
Po predstavení elektrického ë-C3 prichádzajú na rad aj verzie so spaľovacími agregátmi.
Ostal benzín, diesel a elektrickým verziám zvýšili dojazd. Vyskúšali sme si naftu v Opeli Combo a cítili sme sa v ňom ako v osobnom aute.
Platia alebo neplatia protiruské sankcie? Európsko-americký koncern Stellantis tvrdí, že nad svojimi bývalými závodmi v Rusku stratil kontrolu.
Citroën má plán rozsiahlej expanzie v Indii a Južnej Amerike. Pozornosť zákazníkov chce pritiahnuť kompaktný SUV-kupé.
Podľa neho bude trnavská automobilka pre svoje kvality vedúcim bojovníkom skupiny Stellantis.
Automobilový svet je chudobnejší. Trinásteho marca zomrel Macello Gandini, najvýznamnejší dizajnér áut všetkých čias.
Elektrický Citroën ë-C4 X sme si vyskúšali vlani v lete na ceste z Bratislavy do Tatier a späť. Teraz sme podobnú trasu absolvovali vo februári.
Napriek odchodu západných automobiliek z Ruska sa zdá, že existuje cesta, ako tieto autá nielen dovážať do krajiny agresora, ale ich tam dokonca vyrábať.
Vyskúšali sme ideového nástupcu legendárneho Citroënu 2CV. V elektrickej ére pohonom neprekvapí.
Rusi útočia na všetko. Ciele si nevyberajú. Sú vari predajne áut v Kyjeve strategickými objektmi?
Po štyroch rokoch modernizuje Citroën svoju kultovú minidodávku Berlingo. Bohužiaľ, na fakte, že sa predáva už iba v elektrickej verzii, sa nič nemení.
Myslíte pri kúpe nového auta na to, akú bude mať hodnotu po troch rokoch? Nie? Robíte chybu.
Ponúkneme vám exkluzívne prvé dojmy zo svetovej premiéry Citroënu ë-C3 v Paríži. Čím chce zaujať okrem ceny?
Ako sa dalo predpokladať, nový elektrický Citroën ë-C3 neostane jedináčikom. Chystá sa jeho väčší súrodenec.
Elektrický Citroën ë-C3 z Trnavy má byť zbraňou proti prívalu lacných čínskych elektrických áut. Čoskoro využije jeho základy ďalších šesť elektromobilov.
Štvrtá generácia Citroënu C3 má poriadne rozvíriť hladinu vo svete elektromobilov. Dojazdom 320 km a cenou od 23 300 eur mu budeme len ťažko hľadať súpera.
Toto je najdôležitejší štart pre značku Citroën za uplynulých 10 rokov, povedal novinárom generálny riaditeľ Thierry Koskas.
Kauza „ignorovania“ prísady AdBlue v naftových autách značiek Peugeot, Citroën, Opel a DS sa asi posúva do novej fázy. Aj keď veľmi zvláštne.