Vysoké náklady, zlá infraštruktúra a rušenie dotačných programov na nákup elektromobilov sa začínajú prejavovať.
Počas vývoja elektrickej vlajkovej lode EQS v Stuttgarte overovali aj možnosť použitia predlžovača dojazdu.
Sú čisté elektromobily správnou cestou k zníženiu emisií CO2?
Sen Poliakov o vlastnej automobilke je na rázcestí. Nová vláda projekt buď podporí, alebo skončí v prepadlisku dejín.
Po benzínovom kabriolete GranCabrio predstavuje Maserati aj čisto elektrickú verziu Folgore.
Naozaj sa treba báť invázie lacných čínskych elektromobilov v Európe? Zatiaľ to tak nevyzerá.
Patálie autopožičivne Hertz s elektromobilmi neskončili. Teraz v súvislosti s nimi čelí kritike aj za nekalé obchodné praktiky.
Jedným z opatrení, ktoré je možné podľa SEVA zaviesť prakticky ihneď, je zníženie daňového a odvodového zaťaženia firiem a ich zamestnancov pri používaní vozidla aj na súkromné účely.
Dojazd je citlivou témou elektrických áut. Aj preto sa automobilky uchyľujú k trikom.
Shell sa chce zmeniť na globálneho prevádzkovateľa elektrických nabíjačiek.
Elektrický startup Fisker je na pokraji bankrotu. Zákazníci rušia objednávky v tisícoch.
Zdá sa, že sériová podoba 7-miestneho elektrického SUV Škody nebude mať až tak veľa spoločného s konceptom Vision 7S.
Neuralgickým bodom elektromobilov sú batérie. Môžu za všetky ich nevýhody. A tou je aj vysoká hmotnosť.
Od zrušenia dotácii na nákup elektromobilov sa v Nemecku nepodarilo dostať registrácie bezemisných áut na pôvodné čísla.
MG5 Electric je jediným batériovým kombi na trhu. Tak trochu sám vojak v poli. Škoda, že cenou nedokáže demonštrovať viac svoj čínsky pôvod.
Ak by túto patentovú prihlášku nepodala maranellská automobilka, mysleli by sme si, že ide o vtip.
Aj Porsche zatúžilo po SUV s troma radmi sedadiel. Doraziť má do troch rokov ako siedmy modelový rad.
Ak chcú automobilky zvládnuť úspešne prechod k elektromobilom, musia na nich zarábať. Zatiaľ je to naopak.
Svet čaká na zázračné batérie. Zatiaľ ale žiadne neprichádzajú. Tie sodíkové by aspoň mohli stlačiť cenu elektromobilov.
Elektromobily nám síce v mestách prinášajú čistejšie ovzdušie, ale sú rovnako nebezpečné ako klasické autá.