Trojnásobný majster sveta by mal v kokpite nahradiť sedemnásobného.
Počas vývoja elektrickej vlajkovej lode EQS v Stuttgarte overovali aj možnosť použitia predlžovača dojazdu.
Je to skutočná "beštia" a pritom si vystačí so štyrmi valcami. Ako to funguje? Vyskúšali sme to na Slovakia Ringu.
Po štyroch rokoch podstúpilo „malé géčko“ modernizáciu. Aj preto sa opäť ocitlo v redakčnom teste.
Nová generácia elektromobilov zo Stuttgartu používa označenie, kde na začiatku nájdeme písmená EQ. Pre elektrickú triedu G to však platiť nebude.
Príliš futuristický vzhľad vlajkovej lode EQS odrádzal konzervatívne ladenú klientelu. Po modernizácii by sa im mohla páčiť viac.
Je to rúhanie či diera na trhu? AMG predstavuje svoj vrcholový model s polovičným počtom valcov.
Mercedes-Benz G dostal po piatich rokoch dizajnové retuše a úspornejšie motory. Bohužiaľ, slabší z osemvalcov, je minulosťou.
Najmenšie elektrické SUV zo Stuttgartu má jasne prémiový charakter. V najvýkonnejšej verzii očarí dynamikou. No rozhodne nepatrí k najúspornejším.
Šéf Mercedesu chce najväčšiu hviezdu súčasnosti.
Elektrická vlajková loď Mercedesu-Benz sa v poslednom čase trápi s odbytom. Príliš futuristický dizajn nesadol totiž konzervatívnej klientele.
Pozrite si zaujímavosti o tímoch a jazdcoch pred prvým podujatím.
Po premiére kupé CLE prichádza na rad aj jeho otvorená verzia. Neminie ju ani 6-valec.
Britský pilot sa s Ferrari dohodol na viacročnej zmluve.
Ak nepoznáte odpoveď na to, prečo si v triede kompaktov nevybrať radšej VW Golf alebo Škodu Octaviu, Mercedes-Benz CLA vám ju dá.
Stanú sa z konkurentov tímoví hráči?
Aké bezpečné sú ťažké elektrické autá? Tak to ukázal Mercedes-Benz prvým verejným nárazovým testom dvoch elektromobilov.
Na COTA vyhral už istý majster sveta Max Verstappen.
Trh síce ovládli SUV, ale Stuttgart nezabúda ani na tých, ktorí preferujú out-doorové kombi.
Rakúšan Toto Wolff vysvetlil, kde sa stratila dominancia kedysi úspešného tímu.